خبر خوش درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان برحسب استان ها درحال انجام است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی با بیان اینکه پیگیری های مستمری برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انجام شد، گفت: پس از پیگیری از وزارتخانه های آموزش و پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره این مشکل در سازمان برنامه و بودجه است.

مقتدایی ادامه داد: پس از اینکه سازمان برنامه و بودجه توجهی به مکاتبات و تذکرات نمایندگان نداشت، با معاون اول رییس جمهور و شخص اقای رییس جمهور مکاتبه کردم. آقای مخبر دستور اقدام را صادر کرد و رییس دفتر رییس جمهور نیز دستور بررسی و اقدام دادند ولی بعد از گذشت مدت زیادی همچنان این موضوع انجام نشده است. معاون اقتصادی رییس جمهور نیز پیرو نامه ام با رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد مکاتبه کرد، ولی نتیجه ای نداد.

نماینده اصفهان اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه به تعبیری عنوان می کند اعتبار و پول لازم را ندارد. ما هم از ابزارهای نظارتی همچون تذکر و مکاتبه استفاده کردیم، ولی نتیجه ای حاصل نشد، بنابراین با همکاری سایر نمایندگان، اعمال ماده ۲۳۴ (شکایت) علیه سازمان برنامه و بودجه را کلید زدیم.

وی در پایان گفت: با پیگیری ها مطلع شدیم که پرداخت آغاز شده و استان به استان درحال واریز است. با خزانه داری کل کشور صحبت کردم و واریز ها برحسب استان درحال انجام است و تاکنون تعداد قابل توجهی از استانها واریز شده است.

7 نظر
  1. جمعی از بازنشستگان بهداشت ودرمان دانشگاه علوم پزشکی از ارومیه سال 99

    با سلام و خسته نباشید اقا والله به خدا ی مهربان قسم پاداش بازنشستگان سال 99 پرداخت نشده است از تیر ماه 99 تاکنون که 2 اذر ماه 1400 است نزدیک یک سال و نیم هست پاداش بازنشستگان سال 99 پرداخت نشده است لطفا پیگیری فرمایید چرا پرداخت نمی شود و قطره چکانی می شود ما چه گناهی کردیم بخدا ارزش پول ما بیش از یکسال و نیم از بین رفته است ….

  2. صابر حسن پور

    با تشکر از زحمات شما

    لطفا اسامی استانهایی که پاداش پایان خدمت آنه پرداخت شده و لیست نوبت استانها را پیگیری و منتشر نمایید.

    1. بازنشسته بدبخت

      جناب میر کاظمی بیچاره… چه فکر های پوچی به سرت زده… کشور درست نمیشه مگه این که بخوابی رو پول پاداش سی سال زحمت ما بازنشستگانبدبخت!!! مرد حسابی خجالت داره… همه هاپولی کردن و خوردند حالا که نوبت ما رسید تو شدی بودجه درست کن… چطور برای همه چیز بودجه هست برای وزیر و نماینده و دیدن بازی رئال پول هست ولی برای ما نیست!!!مشکل اصلی مملکت ما افراد بی سوادی مثل تو و نوبخت هستش!!!

    2. بازنشسته

      بابا چقد شما ساده اید؟؟؟ پاداش هیچ ‌کس و هیچ کجا رو ندادن… اینها بازی رسانه ای هست… وزیر و نماینده دست شون تو یه کاسه اس… رسانه هم مال خودشونه…بدبختش منم که آرزوی خریدن برنج و میوه به دلم مونده… بچه هام میوه رو تو خ واب میخورن… ماشینم ده روزه خرابه زدمش کنار دیگه… چون پول ندارم درستش کنم… آیا این بی عدالتی ها و این ظلم ها بدون پاسخ خواهد بود؟؟؟ جنا وزیر و جناب میر کاظمی!!!!

  3. جمعی از بازنشستگان بهداشت ودرمان دانشگاه علوم پزشکی از ارومیه سال 99

    ما بازنشستگان 99 از تیر ماه99 به بعد پاداش بازنشستگی خودمان را دریافت نکردیم لطفا پیگبری نمایید اینا دارند قطره چکانی می کنند پس کی می پردازند ….

  4. م

    اقای مقتدایی اگه واقعا راست میگید و پیگیرید به شکایت خودتون ادامه بدید چون اینا شما را فریفته اند. به کسی پاداش ندادند. اینا یه مشت کذابند که دست عمروعاص را از پشت بسته اند.

  5. امیر

    کدام پاداش اینها دروغ می گویند ..هرروز اسامی استانها را نا ببریید …

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.