حقوق نجومی رئیس فدراسیون فوتبال! آیا عزیزی خادم برکنار می‌شود؟

برکناری همکاران سابق نجومی بگیر رئیس فدراسیون فوتبال می تواند به برکناری این چهره پرحاشیه تبدیل شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تحریریه، افشای فیش های نجومی حقوق ماهیانه مدیران پتروشیمی امیرکبیر شاید در نگاه اول ربطی به شهاب عزیزی رئیس فدراسیون فوتبال نداشته باشد، اما با کمی تامل مشخص می شود که مرتبط هم هست و تنها یک معجزه می تواند رئیس تازه وارد فدراسیون فوتبال را از خطر برکناری نجات دهد.

عزیزی خادم مدتها رئیس هیات مدیره پتروشیمی پرحاشیه امیرکبیر بوده است که فیش حقوقی ۳ تن از مدیران آن به رسانه ها درز پیدا کرد و منجر به صدور دستور برکناری آنها شد. اما آیا فقط این سه نفر در این پتروشیمی رانتی که با گاز تقریبا مجانی و انرژی بازهم قریب به مجانی از جیب مردم؛ محصولات ابتدایی پتروشیی تولید کرده و می فروشد و از محل آن به یک عده حقوق نجومی پرداخت می کند، حقوق نجومی دریافت کرده اند و رئیس پیشین هیات مدیره آن یا همان رئیس کنونی فدراسیون فوتبال حقوق نجومی دریافت نمی کرده است؟

در عالم امکان می تواند چنین چیزی روی داده باشد و در دولت حسن روحانی و در یکی از رانتی ترین صنایع یعنی پتروشیمی، شخصی مانند شهاب عزیزی حقوق نجومی دریافت نکرده باشد و نجومی بگیری به قبل و بعد از حضور وی در ریاست هیات مدیره این شرکت محدود شود! اما چقدر این احتمال منطقی است؟

چنین احتمالی اگرچه منتفی نیست، اما بیشتر به یک طنز تلخ و نابودکننده سرمایه اجتماعی شباهت دارد، و اما در هر صورت، لازم است که اطلاع رسانی شفاف و مستندی توسط دولت آیت الله رئیسی که نشان داده تعارفی با مدیران نجومی بگیر و فاسد ندارد، انجام شود. ضروری است؛ با انتشار دریافتی های شهاب عزیزی و دیگر مدیران در شرکت های رانتی مانند پتروشیمی امیرکبیر؛ و ناکارآمد دولتی در دوران حسن روحانی مشخص شود که رئیس کنونی فدراسیون فوتبال چه میزان حقوق دریافت می کرده است. آیا حقوق ها صدها میلیون تومانی به حساب عزیزی نیز واریز می شده است یا خیر؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.