امیر جدیدی درباره تغییر چهره در قهرمان: باید می‌کوبیدم و دوباره می‌ساختم!

امیر جدیدی از دشواری‌های همکاری با اصغر فرهادی در فیلم «قهرمان» گفت.

به گزارش تازه نیوز، امیر جدیدی در تازه‌ترین گفتگویش با مجله فیلم در مورد انتخابش برای نقش رحیم در «قهرمان» اینگونه گفت: من برای یک فیلم و درآمدن شخصیتم، بدن‌سازی و ورزش کرده بودم. اندامم خیلی ورزیده و گردنم هم خیلی کلفت شده بود! روزی که پیش آقای فرهادی رفتم ایشان گفتند چنین شمایلی با تصویر ذهنی من تناسبی ندارد و بازیگری با این فرم و قالب نمی‌خواهم. گفتند باید تمام چیزهایی را که ساخته‌ای از بین ببری؛ بدن، صدا، مدل راه رفتن، قدرت و همه چیز. باید می‌کوبیدم و دوباره می‌ساختم.

جدیدی در ادامه گفت: غذا کم‌تر می‌خوردم و بدن‌سازی نمی‌کردم. فقط می‌دویدم که لاغر بشوم. بدن من چربی اضافه ندارد، در نتیجه مجبور شدم به سوزاندن ماهیچه. وقتی به بدن پروتئین نمی‌رسد و از طرف دیگر هم مدام کالری مصرف می‌شود، ماهیچه می‌سوزد. این‌شکلی بدن آدم می‌ریزد. زمانی که رفتم نزد آقای فرهادی، تقریباً هشتادویکی‌دو کیلو بودم. اما با وزن هفتادویکی‌دو کیلو جلوی دوربین ظاهر شدم. ده‌یازده کیلو لاغر کردم.

او ادامه داد: قبل از عید ١٣٩٩ با هم دیدار کردیم. قرار شد وزنم را کم کنم تا بعد از عید قراری بگذاریم که خورد به دوران اوایل کرونا. قرنطینه اتفاق افتاد و من هم هر روز می‌رفتم می‌دویدم. تلاش می‌کردم وزنم را کم نگه دارم. بعد که قرار گذاشتیم آقای فرهادی گفتند لاغر شده‌ام. در یک ماه پنج‌شش کیلو کم کرده بودم و بالاخره توانستیم کار را کلید بزنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.