نتایج قابل تامل یک افکارسنجی معتبر منتشر شد

مردم نظر دادند: از عملکرد رئیسی راضی نیستیم!

نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام‌شده در خصوص عملکرد ۱۰۰ روزه دولت رئیسی منتشر شد.

به گزارش تازه نیوز، یافته‌های نظرسنجی واحد افکارسنجی کیو نشان می‌دهد، حدود ۴۴ درصد از مردم از عملکرد دولت در ۱۰۰ روز گذشته رضایت دارند. با این حال این نسبت در گروه‌های مختلف تفاوت دارد. رضایت زنان بیش از مردان و رضایت ساکنان روستا به میزان کمی از رضایت شهرنشینان بیشتر است؛ همچنین حدود ۷۰ درصد از پاسخگویان به نظرسنجی بیان کرده‌اند که به دولت اعتماد دارند.

مردم چقدر امید دارند دولت سیزدهم اوضاع کشور را سر و سامان دهد؟
یافته‌های نظرسنجی کیو نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد از مردم امید دارند که دولت اوضاع کشور را سر و سامان دهد. این در حالی است که حدود ۵۲ درصد از مردم، مهمترین عامل پدید آمدن مشکلات فعلی کشور را سوء‌مدیریت‌های داخلی در طول سال‌های گذشته و ۱۳٫۳ درصد نیز فشار تحریم‌ها را مهمترین عامل به‌وجود آمدن مشکلات فعلی کشور می‌دانند. ۲۵٫۵ درصد نیز معتقدند هر دو عامل به یک اندازه در پدید آمدن مشکلات کشور موثر بوده اند.

عملکرد اقتصادی دولت
نظر مردم نسبت به اوضاع اقتصادی و عملکرد دولت در این ۱۰۰ روز از جمله موضوعاتی است که شناخت آن اهمیت فراوانی خواهد داشت. نتایج نظرسنجی کیو نشان داد که به طور میانگین مردم در بازه ۱ تا ۵، به عملکرد اقتصادی دولت نمره ۲٫۴ داده‌اند که نمره‌ای پایین‌تر از نمره متوسط محسوب می‌شود. همچنین حدود ۷۸ درصد از مردم از عملکرد دولت در کنترل قیمت‌ها رضایت نداشته‌اند.

۱ نظر
  1. رضا

    سلام آقای رئیسی چرا قیمت رفت بالا برنج روغن شکرتخم مرغ ماشین ماکارانی لطفن پیگیری شود

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.