خط‌ونشان فرهاد: با کسی تعارف ندارم، برادرم را هم سر تمرین راه ندادم!

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان گفت: فرزاد برادر من یک ربع دیر به تمرین آمد، دو هفته اجازه ندادم سر تمرین بیاید و ۲۰ درصد جریمه‌اش کردم. با کسی تعارف نداریم.

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر با اهالی رسانه به گفتگو نشست که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:
پیکان تیم جوان و دونده‌ای است اما با توجه به اینکه در پنج هفته گذشته پنج تساوی داشتیم چاره‌ای جز برد نداریم و برای پیروزی به زمین می‌رویم. برای این کار باید هوشیار باشیم و تمرکز بالایی داشته باشیم. ان‌شاءا… با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاوریم.
از زمین خبر ندارم
در مورد کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی و اینکه ابتدا قرار بود این مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود من هیچ کدام از این زمین‌ها را ندیدم و از کیفیت آن اطلاعی ندارم.
تیم من محتاط نیست
او در واکنش به اینکه تیمش در فصل جاری برخلاف فصول گذشته جنبه احتیاط را رعایت می‌کند و چقدر این موضوع به تفکرات گابریل پین و تأثیر او در تیم ربط دارد گفت: با این نظر موافق نیستم. می‌توانید آمار را ببینید که تیم استقلال در این هشت بازی چند موقعیت گل داشته است. فقط در بازی با صنعت نفت هفت، هشت موقعیت گل ایجاد کردیم. چطور می‌گویید بازی تدافعی انجام دادیم؟ فقط در دو بازی با سیستم ۳-۳-۴ بازی کردیم. با توجه به اینکه بازیکن تهاجمی زیاد داریم، بازی تهاجمی در دستور کارمان است. شاید به جز بازی با صنعت نفت آبادان، در بازی‌های دیگر کیفیت لازم را در این بخش نداشتیم ولی با این حال می‌توانستیم برنده بازی باشیم. امیدوارم این بدشانسی‌ها تمام شود و بتوانیم برنده میدان باشیم.
نتایج تیمم را گردن داور نمی‌اندازم!
دو کار را در عرصه مربیگری انجام نمی‌دهم و نتیجه نگرفتن را گردن داور و همچنین بازیکن نمی‌اندازم. به عنوان مسئول فنی تمام نتایج را بر ‌عهده می‌گیرم. بنیادی‌فر در دربی برای اولین بار نبود که برای ما قضاوت می‌کرد. قبل از بازی هم گفتم که داور خوبی است. من اگر اعتراضی کردم، به خاطر این بود که دیدم داور آن صحنه را دید و فقط شهامت گرفتن پنالتی را نداشت. مطمئن باشید اگر آن صحنه در دقیقه ۳۰ یا ۵۰ می‌افتاد داور پنالتی می‌گرفت. الان هم می‌گویم اگر استقلال نتیجه نگیرد بر ‌عهده من است. به هیچ عنوان نمی‌توانیم بگوییم داور باعث شده و من این صحبت را رد می‌کنم و قبول ندارم.
مرادی را دوست دارم ولی مهمتر نظم است
غایب ما وریا غفوری است که به دلیل مصدومیت در جمع تیم حضور ندارد. بابک مرادی از بازیکنان خوب ماست و خیلی او را دوست دارم ولی نظم و انضباط تیمی اولین چیزی است که من در استقلال می‌خواهم. فرزاد برادر من یک ربع دیر به تمرین آمد، دو هفته اجازه ندادم سر تمرین بیاید و ۲۰ درصد جریمه‌اش کردم. با کسی تعارف نداریم. بابک بازیکن خوبی است ولی باید بداند که در چارچوب تیم باشد. با صحبتی که با مدیرعامل داشته‌ام این بازیکن به کمیته انضباطی می‌رود و بعد به تمرینات ملحق می‌شود. نمی‌خواهم بگویم که سر تمرین چه اتفاقاتی افتاده و این موضوع خانوادگی است. مرادی باید بداند که در چه تیمی بازی می‌کند.
وریا در دربی به دردمان می‌خورد
با توجه به اینکه وریا شرایط بدنی خوبی داشت و بازی با صنعت نفت هم فوق‌‌العاده بازی کرد در بازی با پرسپولیس واقعاً به درد ما می‌خورد ولی متأسفانه مصدوم شد و به دربی نرسید. بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند جایگزین وریا شوند.
به تیمم ایمان دارم
به تک‌تک بازیکنانم ایمان دارم، تیمی که در ۸ هفته نمی‌بازد و ۲ گل می‌خورد و این گل‌ها هم در جریان بازی نیست و از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده، تیم باکیفیتی است. تمام تلاش و تمرکزم را می‌گذارم تا استقلال را به آن کیفیت دلخواهی که مد نظرم هست برسانم و مطمئنم با این بازیکنان به این موضوع می‌رسیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.