شیطان می‌خواست از طریق کم‌آبی ملت را تحریک کند/ مردم تحمل کنند دولت عاشق مشکلات را حل می‌کند

امام جمعه موقت تهران نسبت به دور جدید مذاکرات ابراز خوشبینی کرد و گفت:‌ مقاومت مردم تاکنون پاسخ داده است. ملت قهرمان ایران چند صباح دیگر تحمل کند.

به گزارش تازه نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در نماز جمعه امروز اظهار کرد:‌ مقاومت مردم ایران پاسخ داده است و اگر چند صباح دیگر تحمل کنند دولت جدید عاشق با اتحاد سه قوا و اتحاد مردم مشکلات را حل می‌کند.

صدیقی درباره مشکلات کم‌آبی خطاب به مردم ایران گفت: دولت از مردم جدا نیست. دیدیم که چگونه روسای قوا در روز دانشجو بدون واهمه در جمع دانشجویان حاضر شدند و پاسخ‌هایی را آماده کرده بودند. شیطان رجیم می‌خواست از طریق کم‌آبی ملت ما را تحریک کند. باید به این نکته اشاره کنم که مسائلی مثل ترافیک، آلودگی هوا و کم‌آبی تنها روی دوش دولت نیست. شبیه جنگ است. مردم عزیز ما هم در جنگ شرکت کردند. امروز هم جنگ آب داریم و باید با اتحاد و همدلی از آن عبور کنیم. دولت به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد چرا که مردم هم صاحب این خانه و صاحب انقلاب هستند و سرنوشت مشترکی دارند.

امام جمعه موقت تهران در پایان از نخبگان و فعالان حوزه علم و تکنولوژی دعوت کرد تا برای مشکلاتی مثل ترافیک، آلودگی هوا و کم آبی راهکارهای خود را ارائه کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.