شوک به ورزش زنان: ملی‌پوش ایرانی در اسپانیا ناپدید شد! +عکس

به ادعای بعضی رسانه‌های اروپایی، شقایق باپیری بازیکن تیم ملی هندبال ایران، پنجمین هندبالیستی است که در اسپانیا میزبان مسابقات قهرمانی جهان زنان هتل را ترک کرده و برنگشته است.

به گزارش تازه نیوز، چند روز پیش چهار بازیکن تیم ملی هندبال کامرون ناپدید شده بودند و حالا رسانه‌های خارجی خبر دادند یک بازیکن ایرانی یعنی شقایق باپیری هم هتل را ترک کرده و برنگشته است. شقایق باپیری از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران که سابقه خانم گلی در عراق را هم دارد.

سه‌شنبه شب هندبالیست‌های ایرانی، برای آخرین بازی مقابل چین تست PCR داد و بعد از آن دیگر خبری از او نشد. طبق ادعای بعضی رسانه‌های خارجی، با ناپدید شدن شقایق باپیری ملی‌پوش هندبال ایران در اسپانیا، پلیس دنبال این است که مطمئن شود جنایتی رخ نداده و او در صحت کامل است. هرچند تا امروز هیچ‌کدام از مسئولان فدراسیون هندبال و ورزش ایران این خبر را تأیید نکرده‌اند اما خوامه فورت، مدیر برگزاری مسابقات جهانی در اسپانیا، آن را تأیید کرده است.

البته این اولین بار نیست که بازیکنان هندبال در مسابقات از تیم جدا می‌شوند، قبلاً هم سه بازیکن هنگام حضور در مسابقات از تیم ملی جدا شده‌اند اما سه ماه بعداز برگشت تیم ملی آنها نتوانسته‌اند آن طرف آب‌ها بمانند و به ایران برگشته‌اند. شقایق باپیری متأهل هم هست و خیلی‌ها امیدوارند او هم مثل سه بازیکن قبلی به ایران برگردد. این خبر، درخشش فاطمه خلیلی و الناز قاسمی، در رقابت‌های جهانی را تحت‌الشعاع قرار داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.