طلایی که روی سکو زهر شد؛ پخش سرود شاهنشاهی به جای سرود ملی +ویدئو

رسول متعمدی با کسب مدال طلای مجموع دسته 102 کیلوگرم بار دیگر پرچم ایران را در مسابقات جهانی بالا برد اما مراسم اهدای مدال با حواشی عجیبی همراه شد.

به گزارش تازه نیوز، رسول معتمدی در مسابقات جهانی وزنه برداری در حرکت یکضرب عملکرد نسبتا موفقی داشت و مدال نقره را از آن خود کرد.

در حرکت دوضرب که رقابت به اوج خود رسیده بود، بعد از اینکه وزنه بردار کره ای در حرکت آخر نتوانست وزنه 220 کیلوگرمی را مهار کند و بعد از بالا بردن وزنه، آن را با وجود اصرار زیاد به زمین انداخت، رسول معتمدی با اعتماد به نفس بالا روی تخته حاضر شد و با ثبت وزنه 220 کیلوگرمی به نام خود، هم طلای دوضرب و هم طلای مجموع را به نام خود کرد.

رسول معتمدی در مجموع رکورد 397 کیلوگرم را به نام خود کرد تا برای اولین بار سرود ملی ایران در این رقابت ها طنین انداز شود اما در کمال تعجب به جای سرود رسمی جمهوری اسلامی سرود رژیم شاهنشاهی در سالن پخش شد!

البته رسول معتمدی خیلی سریع متوجه این مسئله شد و اعلام کرد که سرود اشتباه است. از این رو پخش سرود هم متوقف شد و پس از چند دقیقه تاخیر بالاخره کمیته برگزاری سرود رسمی ایران را پیدا کرد و آن را در سالن پخش کرد.

8 نظر
  1. یدالله

    همیشه حق به حق دار میرسه.

  2. قلی

    وقتی مسابقات جهانی دریک کشور درپیتی برگزارشود نتیجه بهترازاین نمیشه!!!

  3. رامین

    خخخخخ….چقدر سرودشون قشنگ بود..

  4. سهند

    سرود شاهی در موزه ها هم پیدا نمیشه!!! حالا انها از کجا گیر اوردن؟؟؟!!!

  5. حسن

    دررررود بر پهلوی

  6. خبات

    دمشون گرم خوب کردن

  7. حمید کلباسی

    اگر قبلا چند تا شازده داشتیم حالا به کوری چشم آمریکا چند هزار شازده داریم

  8. کوروش

    غلط کردن پخش کردن فضولی ایران به انها نیامده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.