ویدئو| نظر عادل فردوسی‌پور درباره «بی‌همه‌چیز»

اکران سراسری فیلم تحسین شده و تماشایی «بی همه چیز» آغاز شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اکران فیلم تحسین شده «بی همه چیز» در سینماهای کشور آغاز شد. فیلمی اقتباسی با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی که تحسین جشنواره فیلم فجر، منتقدان و مردم را بر انگیخت.

«بی همه چیز» فیلمی درام به کارگردانی محسن قرایی، نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که با اقتباسی از  نمایشنامه مشهور «ملاقات بانوی سالخورده» نوشته فردریش دورنمات ساخته شده‌است. علاوه بر هدیه تهران و پرویز پرستویی، باران کوثری، هادی حجاز فر و مهتاب نصیرپور نیز در این فیلم ایفای نقش داشته‌اند. فیلم در روستایی قبل از انقلاب روایت شده است. فردی خان‌زاده با نام امیر به عنوان قاضی محلی در روستا فعالیت می‌کند و به خاطر سابقه خوبی که داشته، مردم به او اعتماد کامل دارند و بخش مهمی از کارهای روستا را به امیر سپرده‌اند. حال پس از سال‌ها یکی از اهالی روستا با نام لیلی که سال‌ها قبل به خاطر تهمت مردم به فاحشه بودن از روستا رفته، به عنوان اشراف‌زاده به روستا برمی‌گردد و به مردم وعده می‌دهد که در صورت کشتن امیر، پول زیادی به آن‌ها خواهد داد…تغییر چهره مردم و پشت کردن آنها به امیر، گره اصلی داستان است که لحظات نفس‌گیر و جذابی را برای مخاطب نمایش می‌دهد.

عادل فردوسی‌پور، مجری محبوب سیما نیز پس از تماشای این فیلم، به تحسین این اثر پرداخته که در ادامه می‌شنوید. «بی همه چیز» نامزد 12 سیمرغ بلورین در جشنواره سال گذشته فجر شد و 5 سیمرغ را از آن خود کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.