امیر حامله شد و استعفا داد/ گاف جدید سیروس مقدم در جزیره +ویدئو

باز هم گاف تازه‌ای از سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم سوژه شد؛ این بار حاملگی ارشد با بازی امیر مقاره!

به گزارش تازه‌نیوز، هفته گذشته سکانسی از سریال «جزیره» در فضای مجازی با «عنوان سوتی سریال جزیره» دست به دست شد. اتفاقی که با واکنش متفاوت دست‌اندرکاران این سریال شبکه نمایش خانگی مواجه شد؛ سیروس مقدم پاسخ خبرنگاران را نداد، منوچهر محمدی (تهیه‌کننده) گفت که فعلا قصد دارد سکوت کند، امیرحسین حیدری (تهیه‌کننده) این ویدئو را شیطنت برای تخریب کار دانست و تدوینگر پروژه که انگشت انتقادات بیش از همه به سمت او بود عنوان نمود که سکانس طبق فیلمنامه و میزانسن تدوین شده و چنین موردی وجود ندارد.

به نقل از صبح سینما، حال طبق گزارش یکی از مخاطبان سریال در قسمتی از این مجموعه که ارشد (با بازی امیر مقاره) نامه استعفای خود را به ارلان (زهیر یاری) می‌دهد، گویا از نامه مرخصی بارداری فردی دیگر استفاده شده؛ در ترجمه متن کامل این نامه که در سریال به وضوع مشخص است آمده است: رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره گروه شاهنگ! متأسفانه استعفای خود را از سمت مدیر پرسنلی ارائه می کنم که دو هفته از امروز اعمال می‌شود. اگرچه من عاشق کارم هستم، اولویت اول من خانواده‌ام است و تصمیم گرفتم با نوزادم در خانه بمانم. وقتی برای اولین بار فهمیدم حامله هستم، استعفا آخرین چیزی بود که در ذهنم بود. اما اکنون که او به دنیا آمده است، متوجه می‌شوم که شجاعت این را ندارم که او را تحت مراقبت یک غریبه بگذارم. من برای همیشه از تخصص ارزشمندی که تحت راهنمایی شما به دست آوردم سپاس‌گزار خواهم بود. همچنین دوستی‌هایی که من در اینجا ایجاد کردم باعث موفقیت و ثمربخشی سال‌های من شده است…

شماره امروز روزنامه هفت صبح هم نیز به ایراد دیگری از قسمت تازه این سریال اشاره کرد و نوشت: در قسمت اخیر جزیره، سکانسی وجود دارد که در فرودگاه می‌گذرد. این سکانس قرار است اهمیت حضور مهمان‌های ویژه در کیش را در قالب تصویر منتقل کند. حرکت دوربین، مدل ماشین‌ها، شیوه تشریفات و… در خدمت این هدف هستند. اتفاق بد جایی می‌افتد که تصویر راننده ماشین‌ها و خلبان هواپیما نشان داده می‌شود. مخاطب در همان نگاه اول پی می‌برد این رانندگان «واقعی» نیستند. اگر اهل بازی کامپیوتری باشید با دیدن این سکانس، آن تصاویر در ذهنتان تداعی می‌شود؛ همان شخصیت‌هایی که در ظاهر «آدم» هستند اما در واقع نیستند! سازندگان جزیره برای راننده‌ها از تکنیک سی‌جی‌آی (CGI) استفاده کرده‌اند.

شاید ندیده باشید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.