دعوا بالا گرفت؛ این مسائل ربطی به پیروانی ندارد/ مشکلات پرسپولیس را محرمانه اعلام کرده‌ایم!

عضو کمیته اعطای مجوز حرفه‌ای در واکنش به مصاحبه افشین پیروانی گفت: سرپرست پرسپولیس در مسائلی اظهار نظر کرده که اصلاً در حیطه کاری اش نیست.

به گزارش تازه نیوز، سرپرست پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل پیکان به شدت علیه کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال و عضو کمیته اعطای مجوز حرفه‌ای موضع گرفت و گفت: حالا دیگر با این ادبیات که آقای اولیایی استفاده کرده برای من محرز شد آقایان دل‌شان می‌خواهد تیم دیگری را جای پرسپولیس روانه مسابقات آسیایی کنند. با صراحت بگویند مشکل پرسپولیس چیست و چرا با چنین ادبیاتی حرف می‌زنند؟

کاظم اولیایی نیز در واکنش به صحبت های پیروانی گفت: جای این مسائل در کنار زمین نیست و نباید پس از پایان مسابقه پیرامون آن صحبت کرد چون امور فنی محسوب نشده و مسائل کاملاً کلان مدیریتی است. آقای پیروانی سرپرست تیم است و این مسائل هیچ ارتباطی به ایشان ندارد چون مسئله کاملاً مدیریتی بوده و ما هم طبق روال قانونی با مدیریت باشگاه پرسپولیس در تماس هستیم. گاهی اوقات نمایندگان این باشگاه به جلسات ما می‌آیند تا بهتر در جریان امور قرار بگیرند. بخشی از مشکلات پرسپولیس به صورت محرمانه با خود باشگاه یا حتی مجمع در میان گذاشته می‌شود. سرپرست پرسپولیس در مسائلی اظهار نظر کرده که اصلاً در حیطه کاری ایشان نیست. ما برای بررسی مشکلات و کمک به تیم‌های ایرانی جلساتی برگزار می‌کنیم که گاهی اوقات علاوه بر آقای داریوش مصطفوی، رئیس فدراسیون و آقای بهاروند نیز در آن حضور پیدا می‌کنند و همان‌طور که گفتم تمام مسائل و مشکلات، به باشگاه پرسپولیس یا مجمع منعکس می‌شود و برخی از این موارد اساساً جنبه محرمانه دارد و نباید در رسانه‌ها مطرح شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.