ارزشمند‌ترین خرید مجیدی برای استقلال کیست؟

پیستون چپ استقلال یک آمار عجیب در لیگ بیست‌ویکم ثبت کرده و با زدن دو گل سه امتیازی ارزشمند‌ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید.

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی در فصل نقل و انتقالات بسیار فعال بود. سرمربی استقلال چند بازیکن را در لیست خروج قرار داد و چند بازیکن هم به دلیل اختلاف با مدیر تیم جدا شدند تا دست او خالی باشد و مجبور به خرید‌های اضافی شود. برای مثال استقلال دو خروجی در دفاع چپ داشت که مجیدی موافق این امر نبود.

نادری و میلیچ بازیکنانی بودند که در تاکتیک‌ها مجیدی به خوبی جا افتاده بودند اما مدیریت تیم باعث جدایی هر دو بازیکن شد. مجیدی برای پر کردن این خلأ دو بازیکن را جذب کرد. جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی بازیکنانی بودند که برای پست دفاع چپ جذب شدند.

مجیدی در پست‌های دیگر هم مجبور به جذب بازیکن بود و دو فرانسوی را هم به استقلال آورد. بازگشت روزبه چشمی و جذب قاسمی‌نژاد همگی خرید‌های پرسر و صدایی بودند اما در این بین ارزشمند‌ترین خرید مجیدی جعفر سلمانی است. بازیکنی که با گلزنی در بازی حساس سپاهان به مهم‌ترین ستاره تیمش تبدیل شد. سلمانی بعد از سیاوش یزدانی دومین بازیکن مورد علاقه مجیدی به حساب می‌‌آید که بیشتر از دیگر بازیکنان برای استقلال به میدان رفته است. پیستون چپ استقلال یک آمار عجیب در لیگ بیست‌ویکم ثبت کرده و با زدن دو گل سه امتیازی ارزشمند‌ترین بازیکن تیمش به حساب می‌‌آید. هر چند دیگر خرید‌های مجیدی هم روز به روز در حال پیشرفت هستند اما سلمانی روی کاغذ از باقی بازیکنان بهتر بوده و در صدرنشینی استقلال تأثیر مستیم داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.