ساعت دزدیده شده مارادونا سر از هند درآورد! +عکس

پلیس هند ساعت دزدیده شده بازیکن افسانه ای فوتبال آرژانتین و جهان را در خانه یک شهروند اهل این کشور پیدا کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعت مچی دزدیده شده دیگو مارادونا، فوتبالیست افسانه‌ای جهان و آرژانتین در هند پیدا شده است. «هیمانترا بیسوا سارما»، وزیر محلی در ایالت آسام هند روز شنبه گفت که پلیس ساعت لوکس برند Hublot که تصویر حک شده و امضای مارادونا را در خود دارد در خانه یک مرد جوان هندی در منطقه سیواساگار این کشور پیدا کرده است.

پلیس منطقه سیواساگار طی یک عملیات این ساعت گرانبها را که ارزش آن ۲۰ هزار روپیه است روز شنبه در خانه یک شهروند اهل این کشور با نام وازید حسین پیدا کرد. پلیس بعدا وازید را در خانه یکی از بستگانش در منطقه کهارایدئو دستگیر کرد.

ساعت سرقت شده مارادونا

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، پلیس دبی در یک توئیت در این باره نوشت: «در یک همکاری بین المللی، پلیس آسام هند ساعت لوکس برند Hublot را در خانه یک شهروند اهل این کشور با نام وازید حسین پیدا کرد. پیگیری‌های قانونی در حال انجام است.»

«راکش روشن»، رئیس پلیس منطقه سیواساگار با اشاره به اطلاعات دریافتی از پلیس دبی گفت که وازید در محلی که مارادونا در دبی اقامت داشت کار می‌کرده و جعبه‌ای حاوی بسیاری از وسایل این اسطوره فوتبال جهان را دزدیده و سپس به خانه اش در آسام بازگشته است.

گفتنی است؛ دیگو ماردونا که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ در امارات زندگی می‌کرد در ۲۵ نوامبر سال ۲۰۲۰ در سن ۶۰ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.