خبر خوش محسن رضایی مشخص شد/ یارانه ۸۰۰هزار تومانی به کدام خانوارها تعلق می‌گیرد؟

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور از خبر خوش آذرماه رونمایی کرد و گفت از ابتدای دی ماه مبلغ یارانه‌ها دو برابر می‌شود و برای یک خانوار ۴ نفره به ۸۰۰هزار تومان می‌رسد.

به گزارش تازه‌نیوز، یارانه خانوارها قرار است از ماه آینده دو برابر شود. اما به نظر می‌رسد کل یارانه پرداختی به مردم، نقدی نیست و قرار است بخشی به صورت نقدی پرداخت شود و بخشی در قالب کالا یا بن کارت.

مبلغ یارانه جدید چقدر است؟

به نقل از تجارت‌نیوز، محسن رضایی جزئیات بیشتری از افزایش یارانه جدید در دی ماه اعلام نکرده اما گفته طبق پیش‌بینی‌ها و برآورد‌ها به طور مثال یک خانوار چهار نفره رقمی معادل ۸۰۰ هزار تومان یارانه می‌گیرد.

اما یارانه جدید نقدی است یا در قالب کالا؟ آن‌گونه که معاون اقتصادی دولت خبر داده بخشی از این یارانه مانند گذشته به صورت نقدی پرداخت می‌شود و بخش دیگر در قالب کالا و یا بن کارت.

افزایش یارانه‌ها و دو برابر شدن آن همان خبر خوشی است که محسن رضایی وعده آن را داده بود. او می‌گوید قرار بوده از آذرماه ماه رقم یارانه‌ها دو برابر شود، اما به علت مشکلاتی که در تهیه بن کارت ایجاد شد این روند به دی ماه منتقل شد. گفته‌ای که نشان می‌دهد بخشی از این یارانه در قالب بن کارت پرداخت می‌شود.

مشمولان یارانه جدید چه کسانی هستند؟

اما سوال مهم این است که یارانه جدید به چه کسانی تعلق می‌گیرد؛ رضایی اطلاعات دقیقی در این باره نداده است اما به نظر می‌رسد که مشمولان یارانه جدید همان افرادی هستند که یارانه معیشتی می‌گیرند.

این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.