اعلام زمان رتبه‌بندی معلمان از زبان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت دوازدهم اعتبار ناچیزی را برای رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی کرده بود، گفت: تلاش کردیم تا بتوانیم بخشی از اعتبار رتبه‌بندی معلمان را تأمین کنیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان ظهار کرد: معلمان در بحث معیشت مشکل دارند که با اجرای رتبه‌بندی، یک بخشی از آن حل می‌شود.

این مطالب را هم از دست ندهید:

وی با تأکید بر اینکه مسأله رتبه‌بندی معلمان که ۱۰ سال منتظر بودند باید زودتر انجام می‌گرفت، گفت: مجلس در این زمینه انصافا وقت گذاشت و از سال گذشته که لایحه را دولت داد، تلاش کرد که لایحه را مصوب کرده و تأمین اعتبار کند.

 دولت دوازدهم اعتبار ناچیزی را برای رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی کرده بود

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه دولت دوازدهم اعتبار ناچیزی را برای رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی کرده بود، افزود: ۵۲۰۰ میلیارد تومان به ۷۰۰ هزار معلم نمی‌رسد و این موارد در حالی بود که دولت جدید با کلی بدهی دولت قبل مواجه شد و تأمین اعتبار به سختی امکان‌پذیر بود.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم تا بتوانیم بخشی از این اعتبار را تأمین کنیم که ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی در شش ماهه دوم پیش‌بینی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور اجرا می‌شود که بازنشستگان امسال را شامل شود، افزود: با تصویب رتبه‌بندی، اعتراض به عدم اجرای آن برطرف شد، اما ممکن است برخی افراد حواشی دیگر مطرح کنند که از بحث رتبه‌بندی جداست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.