اعتراض سراسری معلمان به رتبه‌بندی: تسلیم نمی‌شویم! +ویدئو

جمعی از معلمان در شهرهای مختلف کشور برای اجرای طرح رتبه‌بندی و بهبود وضعیت معیشت خود در مقابل ادارات آموزش و پرورش استان خود تجمع کردند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتماد‌آنلاین، جمعی از معلمان در شهرهای مختلف کشور برای اجرای طرح رتبه‌بندی و بهبود وضعیت معیشت خود در مقابل ادارات آموزش و پرورش استان خود تجمع کردند.

این تجمعات در استان‌های فارس، مازندان، یزد، تهران، کردستان، خوزستان، اصفهان، زنجان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد و پس از اعلام مطالبات خود و پاسخگویی مسئولان به پایان رسید.

توجه یکسان به حقوق معلم‌های شاغل و بازنشسته از جمله مهمترین مطالبات معترضین به طرح رتبه بندی است.

در مازندران هم حدود ۲۰۰ نفر از معلمان مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان‌ خود تجمع کردند. این تجمع که در ادامه به داخل محوطه اداره آموزش و پرورش کشیده شد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش در جمع تجمع کنندگان و صحبت با آنها به پایان رسید.

در استان‌های تهران، اصفهان، کردستان و خوزستان و زنجان هم حدود ۱۵۰ نفر از معلمان با تجمع مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان خود برای اجرای طرح رتبه‌بندی و بهبود اوضاع معیشت معلمان شعارهایی سر دادند.

در یزد نیز نزدیک به ۲۰۰ نفر از معلمان با تجمع در محوطه اداره کل آموز ش و پرورش یزد به نحوه اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان اعتراض کردند. توجه یکسان به حقوق معلم های مشغول به کار و بازنشسته از جمله مهمترین مطالبات معترضین به طرح رتبه بندی در یزد است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.