پیش‌بینی بورس در هفته آینده/ در انتظار روزهای سرنوشت‌ساز!

بازار سهام در آخرین روز معاملاتی هفته جاری با رشد به پایان رسید. پیش بینی بورس هفته آینده به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت نیوز، بازار سهام در آخرین روزهای پاییز سراسر سبز بود. شاخص کل بورس در مقایسه با هفته قبل ۵ درصد رشد داشت. کارشناسان ادامه روند مثبت را منوط به شرایطی می‌دانند.

پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سهام گفت: بازار سهام سه هفته سخت را پشت سر گذاشت. شاخص کل از یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد به یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد ریزش کرد و سهم‌ها در صف فروش قفل بودند.

وی افزود: بر اساس تحلیل تکنیکال حدود شاخص یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد در هفته آینده با مقاومت مواجه خواهد شد و شاید بورس رفتار تکرارپذیری داشته باشد.

این کارشناس اظهار کرد: ارزش معاملات در دو روز پایانی هفته کمی امیدوارکننده بود و احتمالا هفته آینده شاخص کل به حدود کانال یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد برسد. اگر ارزش معاملات افزایش یابد، خبر مثبتی مخابره شود و حقیقی‌ها خریدار باشند و حقوقی‌ها عرضه نکنند، احتمالا از لوپ منفی خارج می‌شویم.

پیش بینی بورس برای هفته آینده

الیاس‌کردی خاطرنشان کرد: شرایط بازار برای ابتدای هفته آینده خوب است. از روز دوشنبه با توجه به نزدیک شدن به مقاومت شاهد عرضه خواهیم بود. اما چنانچه موارد ذکر شده اتفاق نیفتد این عرضه‌ها می‌تواند بعد از دو روز با حجم معاملات بالا خریداری شود و بازار مجددا عقب‌نشینی نکند و از این کانال عبور کنیم.

وی تصریح کرد: هفته آینده تقابل بین خریداران و فروشندگان در کانال یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد به ما نشان خواهد داد که امکان برون‌رفت از کانال نزولی وجود دارد یا خیر. هفته آینده با توجه به دو تلاش ناموفق بورس برای خروح از این روند نزولی هفته بسیار مهمی است.

این مطالب را هم از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.