یک کلام ختم کلام: دولت نمی‌خواهد!

لب کلام را داریوش مصطفوی گفت: «دولت نمی‌خواهد مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شود.»

به گزارش تازه نیوز، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در شرایطی این ادعای مهم را مطرح کرد که سالهاست کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالکیت مشترک این دو باشگاه حساس است و حالا تصمیم به حذف آنها دارد.

البته ناگفته پیدا بود که هیچ دولتی حاضر نمی‌شود چنین سرمایه محبوب و مردمی را به بخش خصوصی یا هر ارگان و نهاد دیگری واگذار کند اما اعتراف مهمترین مقام مرتبط می‌تواند مهر تاییدی باشد بر تمام اما و اگرها و شائبه های موجود.

با این تفاسیر اگر استقلال و پرسپولیس به هر دلیلی از آسیا حذف شوند انگشت اتهام به سمت دولت است؛ چه دولت پیشین که ۸ سال وقت داشت و فقط وعده داد و چه دولت کنونی که ۵ ماه گذشته را سوزاند.

مشکل «استقلال و پرسپولیس» بحران «آب» نیست که با وعده و امید به نزولات آسمانی رفع رجوع شود. «برجام» نیست که به شرق و غرب حواله داده شود. این ۲ تیم و هوادارانش هر چه می کشند از بی تدبیری و ندانم کاری های خودمان است.

حالا چاره ای نداریم جز آنکه فقط امیدوار باشیم امسال هم نمایندگان محبوب ایران ناپلئونی و شب امتحانی نمره قبولی بگیرند اما اگر چنین نشد و استقلال و پرسپولیس نتوانستند مجوز حرفه‌ای بگیرند برای پیدا کردن متهمان خواهشاً زیاد راه دور نروید؛ دولت ها همین اندک دلخوشی را هم نتوانستند برای مردم نگه دارند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.