قتل دو برادر توسط سارقان جنایتکار

سارقان بی‌رحم که با انگیزه سرقت از کارگاه کاموابافی ۲برادر را به قتل رسانده و اجسادشان را به عمق چاهی ۶۰متری انداخته بودند دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، نهم آذرماه بود که مأموران کلانتری۱۷ نصیرآباد شهریار در جریان ناپدید شدن ۲برادر قرار گرفتند. آنها آخرین بار به کارگاه کاموابافی‌شان در روستای دهشاد رفته بودند اما پس از آن ناپدید شده و دیگر به تماس خانواده‌هایشان پاسخ نداده بودند.

ماموران برای بررسی ماجرا راهی کارگاه کاموابافی شدند اما در آنجا با دیدن آثار خون که روی زمین و در و دیوار به چشم می‌خورد،  دریافتند که اتفاق شومی برای این دو برادر رخ‌ داده است. مأموران با تعقیب رد خون به چاهی عمیق در محوطه کارگاه رسیدند و در ادامه معلوم شد که این دو برادر قربانی سارقان شده‌اند و دزدان جنایتکار پس از قتل آنها، اجسادشان را به داخل چاه انداخته‌اند. آنها همچنین با سرقت اموال باارزش داخل کارگاه از محل گریخته بودند.

ماموران پلیس با بررسی‌های گسترده و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق شدند عاملان جنایت را که ۳مرد جوان بودند شناسایی و دستگیر کنند. آنها اعتراف کردند که از قبل کارگاه مورد نظر را شناسایی و بامداد نهم آذرماه برای سرقت وارد آنجا شده بودند. آن روز اما یکی از برادران در کارگاه بوده که سارقان وی را با چاقو زخمی کرده و در اتاقی زندانی کردند و سرگرم سرقت لوازم کارگاه شدند.

مرد مجروح درحالی‌که زندانی بود توانست با تلفن همراهش ماجرا را به برادرش اطلاع دهد و برادر وی نیز به جای تماس با پلیس و کمک گرفتن از ماموران، سوار بر وانت‌پیکان راهی کارگاه شد.

دزدان که متوجه حضور دومین برادر در آنجا شده بودند در محلی کمین کرده و وی را نیز غافلگیر و در نهایت به قتل رساندند. آنها سپس پیکر هر دو برادر را به چاه آب انداخته و گریختند که در نهایت دستگیر شدند. در ادامه مأموران با کمک آتش‌نشانان موفق شدند اجساد هر دو برادر را از عمق ۶۰متری چاه بیرون بکشند و هم‌اکنون تحقیقات از قاتلان ادامه دارد.

منبع: همشهری

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.