فرهاد مجیدی به سیم آخر زد: مقصران حذف استقلال و پرسپولیس باید محاکمه شوند

سرمربی استقلال با انتقاد از انتخاب مدیران نالایق برای تیم های پایتخت گفت: این افراد نه تنها محاکمه نمی‌شوند، بلکه به آن‌ها سمت جدید داده می‌شود!

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به احتمال کنار گذاشته شدن سرخابی از لیگ قهرمانان گفت: چه خبری می تواند برای دو تیم بدتر از این باشد؟ کسانی که مسبب این امر هستند، باید محاکمه شوند. این افراد نه تنها محاکمه نمی‌شوند، بلکه به آن‌ها سمت جدید داده می‌شود.

این مطالب را هم از دست ندهید:

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: این اتفاق اصلا قابل هضم نیست. امیدوارم یک معجزه‌ای رخ دهد و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. وقتی مدیرانی به باشگاه می‌آیند و نشان می‌دهند که لایق نیستند، این نتیجه‌اش می‌شود. برخی‌ها گفتند فرهاد مجیدی دنبال بهانه‌ است اما شما نتایج کار را دیدید. کار به جایی رسیده است استقلال و پرسپولیس را از آسیا حذف می‌کنند.

مجیدی با اشاره به بازی تیمش مقابل فولادخوزستان گفت: با تیم بسیار خوبی بازی داریم. تیم فولاد در بخش دفاعی خیلی با نظم است. از وقتی نکونام آمده است، شرایط فولاد بهتر شده است. برای پیروزی در این بازی ما باید خیلی بازی را مدیریت کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.