زورگیرهای کثیف خانم تنها در آموزشگاه دستگیر شدند!

انتشار ویدئویی از زورگیری دو مرد در دفتر یک آموزشگاه رانندگی با واکنش‌های زیادی روبرو شد و حالا ظاهرا هردو نبر دستگیر شده‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی افشارنیک، روزنامه‌نگار، در رشته‌توئیتی ماجرای یک زورگیری موبایل و دستگیری سارقان را روایت کرد که در ادامه می‌خوانید:

دیروز ساعت یازده‌ونیم صبح در دشت بهشت سعادت‌آباد سه تا سارقِ زورگیر، پسر من را مورد حمله قرار دادند و موبایلش را دزدیدند. چه ترس و وحشتی به خانه ما تحمیل شد بماند، شکایت و پیگیری را به شدت جلو بردیم ولی خب همه می‌گفتند موبایل‌دزدی خیلی زیاد شده، بیخیال شو برو خدا را شکر کن که پسرت سالم است و زخمی نشده. به هر دوست و آشنایی که داشتم زنگ زدم ولی به در بسته خوردم، ناتوان ناتوان. از خودم خجالت می‌کشیدم که از خانواده‌م نمی‌تونم دفاع کنم. دانیال پسرم هم به شدت در خود شکسته بود. تا اینکه…. ده دقیقه بعد از سرقت گوشی پسرم، سارقین می‌روند ولنجک و اون‌جا هم به یک خانم حمله می‌کنند تا گوشی‌اش را بگیرند. این‌جا سروان کاشکی کلانتری ولنجک که داشت گشت می‌زد صحنه را می‌بیند و به تعقیب و گریز دست می‌زند تا این‌که یک جا با یکی‌شون درگیر میشه و چاقو به دستش می‌زند اما با این حال سارق را دستگیر کرد و ساعت هفت شب ما در کلانتری بودیم با حدود ده خانواده دیگه که همین سارقین با بی‌رحمی ازشون زورگیری کرده بودند. یکی دو تا از زورگیری‌هاشون که فیلمش را دیدم بسیار خشن و بی‌رحمانه بود و یک خانم دچار حملات شدید عصبی شده بود و بستری. بله سارق دستگیر شد در‌ کمتر از چند ساعت. وظیفه‌شون را انجام میدن؟ اوکی اما در شرایطی که بدبینی به همه‌چیز سکه رایج است و معمولا هم هر چیزی سرحایش نیست امثال سروان کاشکی که جای درستی هستند بسیار بسیار امیدبخش است. دوست داشتم حال شوهر اون خانمی که ازش زورگیری بسیار وحشیانه شده بود را می‌دیدم که چطور حس می‌کرد خدا صدای مظلومیت‌شون را شنیده بود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.