نجات کودک خردسالی که ۲ روز کنار جسد مادرش بود!

کودک خردسالی که دو روز را کنار جنازه مادرش در خانه سپری کرده بود سرانجام نجات یافت.

به گزارش تازه‌نیوز، پلیس هند دختر ۳ ساله‌ای را که ۲ روز در کنار جنازه مادرش زندگی کرد را نجات داد. این کودک در یک خانه استیجاری در کنار جسد مادرش پیدا شد. این کودک از مرگ مادرش بی اطلاع بود و تصور می‌کرد او به خواب رفته است. این اتفاق در ایالت اودیشا رخ داد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، هویت زن متوفی «کانی نایاک» ۲۸ ساله اعلام شد که به همراه دخترش در یک خانه یک خوابه زندگی می‌کرد. گفته می‌شود این زن یک مادر مجرد بود. پلیس محلی پس از دریافت گزارشی از همسایگان مبنی بر استشمام بوی متعفن از خانه قربانی در محل حاضر شد. ماموران پلیس پس از بازکردن درب خانه با جسد در حال تجزیه متوفی مواجه شدند. پلیس همچنین متوجه شد که این کودک طی این دو روز هیچ غذایی نخورده است. بنا به گفته پلیس این کودک به ماموران گفت که مادرش به مدت ۲ روز هیچ غذایی به من نداده و فقط خوابیده است.

بنا به گفته پلیس متوفی به مدت سه سال یعنی از زمان تولد کودک در این خانه زندگی می‌کرد. او به عنوان خدمتکار خانگی در چندین خانه کار می‌کرد. در همین حال پلیس هند در جست و جوی بستگان و خانواده این زن است، اما تاکنون آن‌ها را پیدا نکرده است. این کودک اکنون به کمیته حمایت از کودکان تحویل داده شده تا در مورد آینده وی تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.