تأثیرگذارترین بازیکن استقلال در آستانه محرومیت

وینگر فرانسوی و البته تأثیرگذار استقلال در آستانه محرومیت قرار دارد.

به گزارش تازه نیوز، کوین یامگا وینگر سمت راست آبی‌پوشان که در دیدار با آلومینیوم اراک چهارمین گل خودش را هم در فصل جاری وارد دروازه حریفان کرد در صورت دریافت کارت زرد در دیدار با مس رفسنجان از بازی بعدی استقلال محروم می‌شود.

یامگا تا اینجا در دیدار با تیم‌های تراکتور، فجر‌سپاسی و پرسپولیس کارت زرد دریافت کرده و نشان داده بازیکنی درگیر و البته محکم است که در نبردهای تن به تن تا حد زیادی به دلیل استخوانبندی درشت و قدرت بدنی بالایش اغلب می‌تواند بازیکن روبه‌رویش را سرنگون کند. او با دریافت این سه کارت زرد حالا ۳ اخطاره شده و در آستانه از دست دادن یک بازی قرار گرفته است.

یامگا از روزی که به استقلال پیوسته در همه هفته‌ها برای این تیم بازی کرده است. جالب اینکه او در این مدت در سه پست مهاجم نوک، وینگر راست و هافبک راست برای استقلال به میدان رفته که البته در یک بازی مقابل صنعت نفت جای خودش را با حسین‌‌زاده تغییر داد و در نیمه دوم در وینگر چپ بازی کرد. یامگا با زدن ۴ گل و ارسال یک پاس گل تأثیر‌گذار‌ترین بازیکن استقلال در ۱۳ هفته ابتدایی فصل به شمار می‌رود.

ناگفته نماند‌ آبی‌پوشان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان مس رفسنجان هستند که این دیدار در روز شنبه ۱۸ دی و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.