صدری و آجورلو فوراً به مالزی بروند؛ راه بازگشت وجود دارد!

مدیر عامل اسبق استقلال گفت: به نظرم احتمال بازگرداندن سرخابی ها به لیگ قهرمانان آسیا با وجود بیانیه منتشر شده، همچنان ۵۰-۵۰ است.

به گزارش تازه نیوز، علی فتح الله زاده پس از علنی شدن حذف استقلال و پرسپولیس با خبرورزشی گفتگویی انجام داده که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

  • به نظر من آقای آجرلو و آقای صدری باید با اولین پرواز راهی مالزی شده و خودشان را به کوالالامپور برسانند. مدیران عامل استقلال و پرسپولیس باید خودشان با مردان ارشد کنفدراسیون مذاکره کنند و به آنها این واقعیت را تفهیم کنند که این دو باشگاه فقط از نظر اسمی و روی کاغذ، دولتی هستند ولی هیچ کمکی از دولت نمی‌گیرند.
  • فراموش نکنیم برخی باشگاه‌های کره جنوبی و چین هم زیر نظر ارگان‌های دولتی اداره می‌شوند. خود کنفدراسیون به کمک‌های دولتی زیر ۵۰ درصد از کل هزینه‌های یک باشگاه کاری ندارد بنابراین اگر با آنها صحبت شود، هنوز راه برای بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان وجود دارد.
  • به نظرم احتمال بازگرداندن این دو تیم به لیگ قهرمانان آسیا با وجود بیانیه منتشر شده، همچنان ۵۰-۵۰ است.یک عده بیمار هستند و چشم ندارند استقلال و پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا ببینند.
  • این مشکلات قابل حل است و همان‌طور که گفتم مدیران عامل دو باشگاه باید در اولین فرصت خود را برای ملاقات با مدیران کنفدراسیون به مالزی برسانند. البته یکسری پیگیری‌ها هم باید در داخل کشور انجام شود. برای مثال مجلس محترم تصویب کرده که استقلال و پرسپولیس هر کدام ۱۰۰ میلیارد تومان بابت حل مشکلات خود دریافت کنند. خب این مصوبه مجلس باید اجرا شود؟ چرا اجرا نمی‌شود؟
  • مدیران استقلال و پرسپولیس با کمک فدراسیون و وزارت ورزش باید پیگیر دریافت کمک مورد نظر هم باشند تا با استفاده از آن مشکلات مالی و مالیاتی خود را جمع‌وجور کنند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.