آقای رئیسی! چرا مدیر خلافکار را بازداشت نمی‌کنید؟/ به ریش ما می‌خندند!

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نه تنها از حذف استقلال و پرسپولیس نباید ناراحت باشیم بلکه باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا ممنون باشیم که در حق فوتبال این مملکت لطف کرد.

به گزارش تازه نیوز، اصغر شرفی مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین از حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس به عنوان هدیه سال نو میلادی برای فوتبال ایران یاد کرد. بخشی از گفتگوی او را در ادامه می خوانید:

خبر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را شنیدید؟

خیلی خبر خوبی بود! بالاخره باید از یک جایی شروع کنیم. من ده‌ها بار در این باره مصاحبه کردم و گفتم که ما باید دو فصل فوتبالمان را تعطیل کنیم و به جای بازی کردن استادیوم بسازیم.

چرا باید تعطیل کنیم؟

برای اینکه خجالت می‌کشیم در هر محیط فوتبالی خارج از ایران بگوییم ایرانی هستیم. به محض اینکه می‌فهمند ما ایرانی هستیم می‌گویند چرا اینقدر بدهکارید؟ این مدیران باشگاه‌ها خجالت نمی‌کشند که تیم‌هایشان اینقدر بدهی دارد؟ در گذشته هر ایرانی به کسی بدهکار بود از اطراف محله طلبکارش رد نمی‌شد اما حالا آقایان سینه شان را جلو می‌دهند و با افتخار از این دو باشگاه خارج می‌شوند و پست‌های بهتری می‌گیرند.

خواسته تان چیست؟

من از رئیس جمهور سوال می‌کنم که چرا نباید با این مدیران خلافکار برخورد شود؟ چرا آنها را دستگیر نمی‌کنید؟ چرا آنها را مقابل قانون قرار نمی‌دهید؟ مدیرانی که باعث خجالت فوتبال ایران شدند نباید راست راست راه بروند و به ریش ما بخندند.

۱ نظر
  1. سالار

    این غارتگران بیت المال جیب مردم بدبخت رو خالی کردند کسی هم نیست بهشون بگه چرا این کارو کردی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.