عکس عجیبی که یک عکاس از موجود فرا زمینی گرفته است!

عکاس جوان با استناد به عکسی که تهیه کرده مدعی است توانسته تصویری از یک موجود بیگانه را ثبت نماید.

به گزارش تازه‌نیوز، تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو به همراه موجودات بیگانه در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی تاکنون نتوانسته آن را اثبات کند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده ناشناس تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. برخی بر این باورند که موجودات زمینی وارد مدار زمین شده و از نزدیک انسان‌ها را رصد می‌کنند. در همین ارتباط به تازگی ادعای یک عکاس آمریکایی در مورد ثبت تصویر یک موجود بیگانه خبرساز شده است.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، «دونالد بروملی» مدعی است این تصویر را از محلی که فعالیت‌های ماورایی از جمله رویت یوفو‌ها در آن گزارش شده تهیه کرده است. بروملی این تصویر را در منطقه‌ای دورافتاده در ایالت مونتانا ایالت متحده آمریکا تهیه کرده است.

موجود فضایی

بنا به ادعای بروملی او در ابتدا فکر می‌کرد که شخصی که در این عکس دیده می‌شود یک انسان است، اما وقتی با دقت به آن نگاه کرد متوجه شد فراتر از یک عکس ساده است. بروملی در این باره گفت: «هر چه بیشتر به آن نگاه می‌کنم بیشتر برایم عجیب است. همه چیز با شخصیت یک موجود بیگانه همخوانی دارد؛ سر پیازی بزرگ که لباس بر تن ندارد. در واقع این یک موجود شفاف است.» او افزود: «در این منطقه اتفاقات ماورایی زیادی گزارش شده است، مانند بشقاب پرنده‌ها و نور‌هایی در آسمان که کسی توضیحی برای آن‌ها ندارد.»

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.