این سگ اجازه نداد صاحبش را بدزدند! +تصاویر

سگ نگهبان با حمله به آدم ربایان صاحبش را از ربوده شدن نجات داد.

به گزارش تازه‌نیوز،  در میان حیوانات، سگ‌ها از باوفاترین حیوانات به شمار می‌روند و در موقعیت‌های مختلف این خصلت را به نمایش گذاشته اند. در یکی از اتفاقاتی که به تازگی خبرساز شده است یگ سگ نگهبان از ربوده شدن صاحبش توسط افراد ناشناس جلوگیری کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق در منطقه «گوالیور» واقع در ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، در این حادثه تعدادی از مردان به یک مرد محلی با نام «نیتین» حمله و سعی کردند تا وی را بربایند. با این حال سگ وی بلافاصله وارد عمل شد و با حمله به آدم ربایان مانع ربوده شدن صاحب خود شد. آدم ربایان که با دیدن این سگ شجاع چاره‌ای جزء فرار نداشتند با سوارشدن بر خودرو از محل متواری شدند.

فداکاری سگ نگهبان

در تصاویری که توسط دوربین‌های مدار بسته تهیه شده این سگ جرمن شپرد را نشان می‌دهد که با حمله به گروهی از مردان جان صاحبش را نجات می‌دهد. گفته می‌شود نیتین در خانه حضور داشت که ۵ یا شش مرد به درب خانه وی مراجعه و از وی خواستند تا در مقابل درب حاضر شود. پس از یک مشاجره لفظی آن‌ها به نیتین حمله و تلاش کردند وی را سوار بر خودروی ون کنند. در همین لحظه سگ نگهبان از داخل خانه برون پرید و با حمله به آدم ربایان نقشه آن‌ها را نقش بر آب کرد.

فداکاری سگ نگهبان

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.