دختر دزدیده شده پس از ۲۲ سال به آغوش مادر بازگشت +ویدئو

دختری که در کودکی توسط تاجران چوب ربوده شده بود سرانجام پس از ۲۲ سال مادرش را پیدا کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک دختر ۳۱ ساله در هند با وجود آنکه بیش از دو دهه از ربوده شدنش می‌گذشت سرانجام خانواده واقعی خود  را پیدا کرد. «آنجلی» تنها ۹ ساله بود که توسط یکی از همسایگان ربوده و به ایالت دیگری در هند منتقل شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، این دختر که فرزند پنجم «چایترا» است سرانجام پس از گذشت ۲۲ سال با مادرش دیدار کرد. این مادر و دختر روز سه شنبه در یکی از مناطق ایالت کارناتاکا هند با هم دیدار کردند. چایترا به همراه خانواده اش در منطقه چیکاماگالورا زندگی می‌کردند که آنجلی ناپدید شد.

چایترا، مادر آنجلی در آن زمان در یک مزرعه تولید قهوه کار می‌کرد. بنا به گفته چایترا، تاجران چوب از ایالت همسایه «کرالا» از املاکی که او در آن کار می‌کرد بازدید می‌کردند. آن‌ها برای حمل کنده‌های چوبی با خود فیل و ماهوت می‌آوردند. چایترا گفت: «خانواده ماهوت در نزدیکی املاکی که ما در آن کار می‌کردیم اردو زده بودند و بچه‌های هر دو خانواده با هم بازی می‌کردند. یک روز آنجلی مفقود شد و همه جا دنبالش گشتم، اما نتوانستم او را پیدا کنم. چایترا به دلیل فقر شدید هرگز نتوانست شکایتی به پلیس ارائه کند.

آنجلی در واقع با خانواده ماهوت بود. او با آن‌ها به کرالا سفر و سال‌ها به عنوان خدمتکار خانگی کار کرد. او سپس با یک هنرمند کوچک با نام «ساجی» ازدواج کرد. آنجلی پس از ازدواجش با ساجی، از دوران کودکی و خانواده اش در مزرعه قهوه برای او تعریف کرد. ساجی تصمیم گرفت تا خانواده همسرش را پیدا کند. او سپس با چند مددکار اجتماعی تماس گرفت و جستجو برای یافتن خانواده آنجلی را آغاز کرد.

سرانجام یک مددکار اجتماعی با نام «مونو» موفق شد تا چایترا مادر آنجلی را بیابد. مونو در این باره گفت: «اطلاعاتی که از آنجلی جمع آوری کرده بودم با آنچه چایترا به من گفت مطابقت داشت. من یک عکس و بانیه ویدئویی تهیه کردم و آن را روز دوشنبه برای آنجلی فرستادم. او بلافاصله پاسخ داد که این زن مادرش است.»

سرانجام آنجلی، ساجی و سه فرزندشان به محل زندگی مادرش سفر کرده و آن‌ها با چشمانی اشکبار یکدیگر را ملاقات کردند. چایترا که اکنون پس از مرگ همسرش تنها زندگی می‌کند گفت که خوشحال است که بعد از سال‌ها دخترش را پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.