دختری که بعد از تاتوی چشم نابینا شد همچنان عاشق خالکوبی است! +عکس

سارا سبات، مدل و تاتوکار ۲۶ ساله، اگرچه خالکوبی های زیادی بر بدنش نقش بسته اما خیال دارد تعدادشان را همچنان افزایش بدهد.

به گزارش تازه‌نیوز، سارا سبات، مدل و تاتوکار ۲۶ ساله که اهل تگزاس است و حتی صورتش نیز خالکوبی دارد، بینی اش را عمل و لب ها، گردن و بینی اش را پیرسینگ کرده است.

در یکی از جلسه های خالکوبی اش مشکلی به وجود آمده و خالکوبی ناحیه صلبیه چشمش باعث شده کور بشود. او در این باره می گوید: «تاتوکاری که چشمم را خالکوبی می کرد به اندازه ی کافی سرم نرمال سالین توی چشمم نریخت. یک عالمه جوهر توی چشمم بود و یک ذره محلول سالین، به همین خاطر چشمم نابینا شد.»

او ادامه می دهد: «خیلی اوقات سختی را سپری کردم؛ نمی توانستم تلویزیون تماشا کنم، نمی توانستم جایی که نور زیاد هست باشم و دوست نداشتم بیرون از خانه بروم. خیلی افسرده شدم.»

با این حال این عمل ناشیانه که با شکست نیز همراه بود باعث کاهش علاقه ی او به خالکوبی نشد و اخیراً او دوباره روی صورتش خالکوبی های جدیدی زده است.

او می گوید: «من عاشق هنر هستم. من خیلی راحت احساسات و عقایدم را ابراز می کنم و خیلی شجاع و مصمم هستم. من بابت مسائل اجتماعی نگرانی ندارم. شغلم تاتو کردن است. قیافه ام در حقیقت خیلی ها را جذب می کند. بعضی ها می گویند خالکوبی هایم خیلی باحال است و بعضی دیگر می گویند من را درک نمی کنند.»

سارا می گوید که از میان همه ی خالکوبی هایش، تاتوهای صورتش را از همه بیشتر دوست دارد و اضافه می کند: «حرف R که روی صورتم هست حرف اول کلمه ی اسپانیایی Rota است که یعنی “شکسته شده”. یک کلمه ی “خود” هم روی صورتم دارم که منظورم “خودساخته” بوده است.»

او در مورد میزان علاقه اش به خالکوبی های روی صورتش می گوید: «همه شان را دوست دارم اما اگر قرار بود فقط یکی را انتخاب کنم، آن یکی را که روی چانه ام است انتخاب می کردم. مردانه است اما من خصوصیات مردانه را دوست دارم به همین خاطر برای من ایده آل است.»

او می گوید از این که روی صورتش تتو زده شود لذت می برد و این کار درد چندانی هم ندارد. او می گوید: «بعضی جاهای صورت بیشتر درد می آیند اما اغلب برای من درد چندانی ندارد. حدوداً ۲ هفته طول می کشد تا جای شان خوب شود.»

منبع: کرونا

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.