6 نظر
  1. ناشناس

    معرفت دزد از حمید صفت بیشنر بوده لااقل ماشین رو نبردن ولی حمید صفت 10 سال تو خونه ناپدری خورد و خوابید اخر هم بخاطر دروغ دفاع از مادرش که حق طلاق هم داشت ناپدری رو بقتل رسوند.

  2. nashenas

    کار خودشونه اصلا باور نکنید خواستن مظلوم نمایی کنن.

  3. ناشناس

    اگر تو نمیتونستی با زد و بند از قتل ناپدری قسر در بری این دزد هم جرات دزدی نمیداشت! در و تخته با جورید.

  4. ناشناس

    ضرب و شتم دزد توسط صاحبخانه به بهانه دروغ دفاع جرم است ولی حمید صفت ناپدری رو در منزل ناپدری به بهانه دروغ دفاع از مادرش که حق طلاق هم داشت مورد ضرب و شتم قرار داده و بقتل رسونده ولی بدلیل دروغ ضربه خفیف( کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت مغز و حرکت مغز به سمت چپ، نوشته شده در گزارش جسد) و دروغ عدم اطلاع از پیری و بیماری ناپدری( حمید صفت در منزل ناپدری زندگی میکرد و ویدئو تبلیغی توسط پرشین پاپارازی 2 سال قبل از قتل ضبط کرده و 2 سال بعد از قتل در 4 خرداد 1398 از درب منزل ناپدری مقتول با تی وی پلاس همراه میشه برای ضبط ویدئو تبلیغی کمک به خانمی محکوم به زندان که هر دو ویدئو در اینترنت موجود است و اقرار به اطلاع از بیماری ناپدری در برگه بازجویی در نزد بازپرس) حکم تبرئه صادر شده!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. دوست ناپدری

      مادر بچه های مقتول! فنلاندیه ولی بعدا ساکن المان میشه و با هوشنگ( مقتول) ازدواج میکنه و 2 پسر و 1 دختر در المان بدنیا میاره و به خواست هوشنگ برای اشنایی با ایران از سال 1376 تا سال 1384 ساکن ایران میشن و بدلیل بلد نبودن زبان فارسی بعد از یکسال تحصیل ناموفق در مدرسه ایرانی در مدرسه سفارت المان در تهران ثبت نام میکنن( ثبت نام مدرسه ایرانی و اخذ مجوز برای ثبت نام مدرسه سفارت المان در تهران توسط وصی فعلی انجام شده) و پسر بزرگش سال 1379در مسافرت شمال( تنکابن) در تصادف کشته میشه و با تماس هوشنگ از المان جنازه رو اقای …..( وصی فعلی) با خانم فنلاندی هوشنگ از تنکابن به تهران میارن و بدلیل اختلاف سن! سهیل در سال 1382 و خواهر و مادرش در سال 1384 برای ادامه تحصیل به المان برمیگردن چون اولا مدرسه سفارت المان در تهران 2 سال اخر دبیرستان را نداشت و دوما از اول هم قرار بود برای ادامه تحصیل دانشگاهی به المان برگردن.
      اولیاء دم بخاطر تولد در المان تابعیت المان و بخاطر فنلاندی بودن مادرشان تابعیت فنلاند و بخاطر ایرانی بودن پدرشان تابعیت ایران رو دارن و به زبان المانی و فنلاندی و انگلیسی تسلط کامل دارند ولی بدلیل ارتباط کم با فارسی زبانان تسلط به زبان فارسی ندارند.

  5. ناشناس

    تازه نیوز لطفا از دستگاه قضایی سوال کنید وقتی ضرب و شتم منجر به قتل دزد در منزل صاحبخانه به بهانه دروغ دفاع قتل عمد محسوب میشه چرا با وجود مدارک غیر قابل انکار از اطلاع از وضعیت ناپدری! ضرب و شتم شدید ناپدری( کوفتگی شدید بافت مغزی و حرکت بافت مغز به سمت چپ که در گزارش جسد نوشته شده) در منزل خود ناپدری به بهانه دروغ دفاع از مادری که حق طلاق داشته قتل عمد محسوب نمیشه!!!!!!!!!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.