ابعاد جدید رسوایی اخلاقی مدافع ملی‌پوش: یک نفر را اجیر کرده‌ بودند؛ کار رقیبش بود!

سوشا مکانی در دفاع از کنعانی‌زادگان گفت: باور کنید در تمام تیم‌های ملی ما، بازیکنانی هستند که خلافی بزرگتر از کنعانی‌زادگان مرتکب می‌شوند، اما آن را پنهان می‌کنند.

به گزارش تازه نیوز، سوشا مکانی در مصاحبه با روزنامه ایران ورزشی موضوعات جدیدی را در خصوص فایل صوتی لو رفته از مدافع تیم ملی مطرح کرد که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

‌می‌خواهم درباره ماجرایی که برای حسین کنعانی‌زادگان رخ داد، صحبت کنیم. تو به‌عنوان کسی که سال‌ها قبل از چنین اتفاقی زخم خوردی، چه نظری راجع به این داستان داری؟

من اصلاً کاری به رنگ‌بندی‌ها ندارم. یعنی فارغ از اینکه کنعانی‌زادگان پرسپولیسی است یا استقلالی، می‌خواهم حرف بزنم و هواداران هم لطفاً جبهه نگیرند. فردا شاید همین اتفاق برای یکی از بازیکنان استقلال بیفتد، یا بازیکنان تراکتور و سپاهان. متأسفانه بازی با زندگی آدم‌ها راحت شده و خیلی‌ها چنین مسائلی را به اتفاقات دیگر ربط می‌دهند. الان کنعانی‌زادگان چه خلافی مرتکب شده؟ من خیلی جا‌ها دیدم که حرکت او را به بازیکن منچسترسیتی ربط داده‌اند. باور کنید در تمام تیم‌های ملی ما، بازیکنانی هستند که خلافی بزرگتر از کنعانی‌زادگان مرتکب می‌شوند، اما آن را پنهان می‌کنند. این یک مسأله خصوصی برای فوتبالیست بوده و به کسی هم ارتباطی ندارد.

در همین ارتباط بیشتر بخوانید:

حمایت عجیب گل‌محمدی از مدافع منشوری! +عکس

رئیس فدراسیون پرونده مدافع تیم‌ملی را بست؛ ستاره بی‌اخلاق به هیچ دردی نمی‌خورد

اینکه بحث اردوی تیم ملی و اتوبوس به میان آمده، دیگر ماجرا را از جنبه خصوصی خارج کرده. قبول نداری؟

خب به ما چه ارتباطی دارد که در چت خصوصی یک آدم چه اتفاقی می‌افتد. من یک سؤال دارم. آیا کسی از کنعانی‌زادگان شاکی است؟

بله. وقتی بحث قداست تیم ملی به میان می‌آید، تمام فوتبالدوستان ایرانی می‌توانند شاکی باشند.

من تا اتوبوس را قبول دارم، اما اتفاقات قبل از آن را باید بررسی کنیم. الان مسأله من این است؛ کسی که فایل صوتی را پخش کرده راحت زندگی می‌کند و خوشحال است، اما کنعانی‌زادگان روز‌های پراسترسی را سپری می‌کند. قبل از اینکه به اتوبوس تیم ملی برسیم، باید سه، چهار پله عقب‌تر را نگاه کنیم. شما می‌گویی قداست، من کاملاً قبول دارم، اما اینکه یک نفر را اجیر کرده‌اند که بیاید ارتباط برقرار کند و یکی را داخل تله بیندازد و فایل صوتی‌اش را پخش کند، واقعاً خلاف قانون است. جرم، قبل از اینکه به حسین و اتوبوس تیم ملی برسیم، توسط افراد دیگری انجام شده است.

فکر می‌کنی از طرف چه کسی؟ از فایل صوتی چه نکته‌ای برداشت کردی؟

ببینید، دو حالت دارد. یا تلفن کنعانی‌زادگان هک شده یا این فایل توسط کسی که پشت مخاطب بوده پخش شده. حسین که با انگشت داخل چشم خودش نمی‌زند. اگر ریز به ریز به فایل صوتی توجه کنید، خیلی راحت دارند حسین را داخل تله می‌کشانند. چرا باید این کار را بکنند؟

فکر می‌کنی چند درصد احتمال دارد که یک رقیب برای حذف کنعانی‌زادگان پاپوش ساخته باشد؟

مطمئنم اینچنین بوده و پشت قضیه یکی از رقبای کنعانی‌زادگان قرار داشته.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.