ماجرای مردی که به خاطر ترس، تلفن همراهش را قورت داد! +عکس

مرد هندوستانی که به علت ترس از مسئولان محلی تلفن همراه خود را بلعیده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز، پزشکان جراح در بیمارستان «GB Pant» دهلی نو در یک عمل جراحی موفقیت آمیز تلفن همراه یک زندانی را از شکمش خارج کردند.  این زندانی اهل تیهار حین یک بازرسی غافلگیرانه از سوی ماموران اقدام به قورت دادن تلفن همراهش کرده بود. «ساندیپ گوئل»، مدیرکل زندان به IANS گفت که این تلفن همراه طی یک عمل جراحی با کمک آندوسکوپی از معده بیمار خارج شد. این زندانی پس از انجام موفقیت آمیز این عمل به زندان بازگردانده شد.

این اتفاق در تاریخ ۵ ژانویه و هنگامی که ماموران زندان در یک غافلگیری در حال چک کردن وسایل زندانیان بودند، رخ داد. این زندانی برای مخفی کردن تلفن همراهش از ماموران در اقدامی عجیب آن را قورت داد. این زندانی بلافاصله به بیمارستان «دین دایال یوپادیای» منتقل شد و در ادامه به بیمارستان «GB Pant» انتقال یافت.

بلعیدن تلفن همراه

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، پزشکانی که این آندوسکوپی را انجام دادند به IANS گفتند که این نخستین بار نبود که اشیاء خارجی را از معده بیمار خارج می‌کردند. دکتر «سیدهارت سیریواستاوا» از بخش گوارش بیمارستان «GB Pant» در این باره گفت: “این احتمالا دهمین باری است که ما چنین عمل‌های جراحی را انجام می‌دهیم.” بنا به گفته این پزشک جراح آن‌ها ابتدا با کمک اشعه ایکس ری داخل معده بیمار را بررسی و سپس با کمک آندوسکوپی این شی ء خارجی را از معده اش خارج کردند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.