فحاشی عجیب جو بایدن به یک خبرنگار +ویدئو

جو بایدن، رئیس‌ جمهوری ایالات متحده، روز دوشنبه در جریان یک گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید در پاسخ به سوال خبرنگار فاکس نیوز از عبارت توهین آمیزی استفاده کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، پیتر دوسی، خبرنگار فاکس نیوز به طعنه از بایدن پرسید تورم قبل از انتخابات میان دوره‌ای یک «دِین سیاسی» است؟

بایدن جواب داد: That’s a great asset. More inflation. What a stupid son of a b**ch (تورم بیشتر، این یک دارایی بزرگ است. عجب احمق حرامزاده‌ای!)

پیتر نفهمید بایدن چه پاسخی داده و بعدا رئیس جمهور با گوشی خود به او زنگ زد و گفت رفیق به دل نگیر، (جواب) شخصی نبوده است.

کاخ سفید هنوز به درخواست‌ها برای اظهار نظر در این خصوص پاسخ نداده است.

بایدن که از یک سال پیش رئیس جمهور آمریکا شد، متعهد شده بود که در قبال هرگونه بی احترامی در میان اعضای دولتش موضع سختی اتخاذ کند.

بایدن در مراسم تحلیف اعضای دولت خود گفته بود: «اگر زمانی با من کار می‌کنید بشنوم که با همکار دیگری یا مخاطبی با بی‌احترامی رفتار می‌کنید، به شما قول می‌دهم که شما را در جا اخراج خواهم کرد…همه حق دارند که با نجابت و وقار با آنها رفتار شود.»

دونالد ترامپ، رقیب بایدن، در گردهمایی‌ها و کنفرانس‌های خبری بارها به خبرنگاران حمله می‌کرد که باعث خوشحالی بسیاری از حامیانش می‌شد.

دوسی خبرنگار کاخ سفید شبکه خبری فاکس نیوز است، شبکه‌ای با گرایش محافظه‌کارانه که رویکردی انتقادی به ریاست جمهوری بایدن و دموکرات‌ها دارد.

دفتر آمار کار آمریکا علت افزایش کم سابقه نرخ تورم در این کشور را کاهش عرضه به دلیل تبعات همه‌گیری ویروس کرونا و افزایش تقاضا در پی کاهش محدودیت‌های اجتماعی گزارش کرده است. چنان که بیشترین سهم در افزایش نرخ تورم را رشد ۳۰ درصدی شاخص انرژی و ۵.۳ درصدی مواد غذایی داشته است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.