عاقبت سواری بدون گواهینامه: ۴ کشته و دو مجروح +عکس

پسر نوجوانی که بدون داشتن گواهینامه در پشت فرمان خودرو قرار گرفته بود تصادفی وحشتناک را رقم زد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک پسر نوجوان هندوستانی که مخفیانه و بدون اطلاع پدرش با خودروی شاسی بلند او اقدام به رانندگی کرده بود حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد.

این پسر پس از قرار گرفتن در پشت فرمان این خودرو چهار نفر را زیر گرفت که همگی آن‌ها کشته شدند. قربانیان سه زن حدود ۲۷ تا ۳۲ ساله و یک دختر ۱۴ ساله بودند. این چهار زن در کنار پیاده رو نشسته بودند که دچار این حادثه شدند. بنا به گزارش پلیس محلی هند این حادثه صبح روز یکشنبه و در ایالت تِلانگانا هند رخ داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، سه نفر از قربانیان در محل حادثه جان باختند و نفر چهارم در راه بیمارستان جانش را از دست داد. همچنین دو نفر دیگر در این حادثه دچار جراحت شدند. یک مقام پلیس هند گفت که قربانی به جای فشار دادن پدال ترمز پای خود را روی پدال گاز گذاشت و به این سه زن و دختر نوجوان برخورد کرد. دو نفر از دوستان این پسر نیز در خودرو حضور داشتند که همگی آن‌ها پس از تصادف از محل حادثه گریختند. هیچ کدام از این سه نوجوان دچار جراحت نشدند.

تصادف در هند

پس از این حادثه پلیس هند پدر این نوجوان را که یک تاجر محلی در شهر کریم نگار هند است بازداشت کرد. پدر این نوجوان به اتهام اجازه رانندگی به پسرش در حالی که فاقد گواهینامه رانندگی بود بازداشت شد. این نوجوان در شرح علت تصادف گفت که به علت وجود مه غلیظ در جاده دید کافی نداشت و او کنترل خودرو را از دست داد.

تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.