دستگیری زن کلاهبردار پس از ۹ سال؛ مبلغ کلاهبرداری ۵۵ میلیارد!

جانشین پلیس تهران بزرگ از دستگیری زنی خبر داد که تحت پوشش شرکت فروش اتوبوس ۵۵۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار حمید هداوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک زن کلاهبردار، شناسایی مخفیگاه متهم و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم در سال ۱۳۹۱ تحت پوشش شرکت فروش اتوبوس با تاسیس شرکت خصوصی در شهر تهران و تبلیغ ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی و توانایی واگذاری اتوبوس با برند شرکت های معروف جهانی، اقدام به جذب مشتری و دریافت مبالغ هنگفتی از شهروندان کرده بود.

به نقل از فارس، این مقام ارشد پلیسی با اشاره به این که متهم پس از کلاهبرداری با هویت جعلی به زندگی مخفیانه پرداخته و به طور مرتب محل سکونتش را تغییر می داد، اضافه کرد: ماموران انتظامی با تحقیقات دقیق تر موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در محله بریانک شدند.
وی از دستگیری متهم در مخفیگاهش خبر داد و گفت: متهم با ۲۰ شاکی روانه مرجع قضایی شد و کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام شده را ۵۵۰ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.