ویدئو| بازیگر معروف: آنقدر زخم زبان خوردم تا نام خانوادگی‌ام را عوض کردم!

سینا مهراد می گوید در بدو ورود به دنیای تصویر به واسطه این که گمان می‌کردند با رانت پدرش، سعید سهیلی، وارد این حوزه شده، زخم زبان بسیار خورده است.

به گزارش تازه نیوز، سینا مهراد، بازیگر تلویزیون و سینما و فرزند سعید سهیلی، کارگردان سینما در گفت‌وگویی ویدئویی علت تغییر فامیلی‌اش را زخم زبان‌هایی که خورده است، عنوان کرد.

او در این ارتباط گفت: عوض کردن فامیلی من به ۵ یا ۶ سال پیش برمی‌گردد. آن زمان، کمی غرور جوانی هم درش بود و شاید اگر الان این تصمیم را می‌گرفتم، اجرایش نمی‌کردم و چون پخته‌تر شده‌ام با خودم می‌گفتم ریسک است.

او ادامه داد: آن زمان به غرورم ضربه وارد می‌شد، مخصوصا اوایل کار زخم زبان بسیاری خوردم. نمی‌گویم به من ظلم شد، آن‌ها هم حق دارند ولی سوال من از آن‌ها که زخم زبان می‌زدند این است که آیا من در انتخاب پدرم نقشی داشتم؟! پدر من، وقتی نوجوان بودیم، اصلا دوست نداشت وارد سینما شویم و عشقی که درون ما بود ما را به این سمت آورد. من چشم‌هایم را که باز کردم، اولین چیزی که از کودکی‌ام در خاطر دارم فیلم «مردی شبیه باران» است، چهار سالم بود که یک پلان در آن فیلم بازی کردم. کودکی من سر صحنه‌های فیلمبرداری گذشته است و من در سینما بزرگ شده‌ام. بعد دیگر نمی‌توانستم از آن خارج شوم و اگر از آن خارج می‌شدم شاید در هیچ جای دیگر موفق نمی‌شدم. هیچ جای دیگری، دنیای من نبود. سعی کردم، آرام آرام با توجه به عوض کردن فامیلی نقش‌هایی تک‌سکانسی در فیلم‌ها و سریال‌ها بازی کنم و کم‌کم به نقش‌های چندسکانسی و بعد مکمل و الان به جایی رسیده‌ام که به من نقش یک می‌سپارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.