تقسیم ارثیه میلیاردی در گرو پیدا شدن مرد گمشده

اختلاف خانوادگی بر سر تقسیم ارث‌ومیراث، باعث شد تا بار دیگر تحقیقات برای راز‌گشایی از سرنوشت مبهم مرد جوانی که 38سال قبل ناپدید شده بود، آغاز شود.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل مرد میانسالی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و خواهان پیدا کردن برادرش شد که از ۳۸سال قبل ناپدید شده بود.
او زمانی که مقابل بازپرس میثم حسین‌پور قرار گرفت، گفت: سال ۶۲ برادرم به طرز مرموزی ناپدید شد. او متأهل بود و فرزند هم داشت. برای یافتن او به همه جا سرزدیم و هرکاری که لازم بود انجام دادیم اما هیچ رد و سرنخی از برادرم به‌دست نیاوردیم.

به نقل از ایران، درنهایت بعد از چند سال گواهی فوت فرضی برادرم صادر شد تا خانواده‌اش بتوانند برای اموالش تعیین‌تکلیف کنند اما با گذشت ۳۸سال از ناپدید شدن او وقتی پدرم فوت کرد و می‌خواستیم تقسیم ارث‌ومیراث کنیم، ناگهان فرزندان برادر ناپدید شده‌ام به‌نام جلال مدعی شدند که گواهی فوت فرضی را قبول ندارند و پدرشان زنده است.

مرد میانسال گفت: از آنجایی که با توجه به این گواهی فوت فرضی، فرزندان برادرم هیچ ارثی از اموال پدربزرگشان نمی‌برند، آنها شکایت کرده و خواهان سهم‌الارث خود شدند. حالا سر همین موضوع ما به اختلاف برخورد کرده‌ایم و می‌خواهیم مشخص شود که برادرم زنده است یا خیر تا بتوانیم ارثیه پدری‌مان را تقسیم کنیم. با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای رازگشایی از سرنوشت مبهم مرد گمشده به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.