متلک مجری تلویزیون به مجلس انقلابی! +عکس

قانون شفافیت در مجلس همچنان تصویب نشده و این موضوع سوژه کنایه‌های فعالان رسانه‌ای به مجلس است.

به گزارش تازه نیوز، امیرحسین ثابتی، مجری جنجالی شبکه افق در توئیتی نوشت: در ۲۰ ماهی که از تشکیل مجلس۱۱ با شعار شفافیت میگذرد، قانون شفافیت همچنان تصویب نشده اما شهردارکرمان در کمتر از ۴ماه از شروع به کارش اجرای شفافیت را از شهرداری کرمان آغاز کرد و دچار محافظه کاری نشد. مجلس۱۱ میتوانست در این زمینه “الگوی اول” باشد؛ امیدوارم تبدیل به آینه عبرت نشود.

 

10 نظر
  1. سالار

    حقوق مجلسیها کمتر از 100میلیون نیست واونها نمخان که این حقوق از دستشون بره

  2. توکل کوهی

    اینها انقلابی نما هستند و از ثمره خون شهدا و مجاهدت امثال شهید سردار سلیمانی مفت ارتزاق می کنند.
    تعرف الاشجار باثمارها

  3. ali

    ما مردم به مجلس نگفتیم شفافیت را تصیب کنید.اینان به اصطلاح انقلابیون گفتند به ما رای دهید ما قول میدهیم شفافیت را تصویب کنیم رای دادیم و امدند.اما نکردند و نمی کنند.مهم نیست اما خدا وکیلی پسوند انقلابی را از این نمایندگان و مجلس حذف کنید.فقط همین.اقای قالیباف گیریم همه نمایندگان با شفافیت مخالف باشند.تو یکی چطور؟ حداقل تو یکی شفافیت را در مورد خودت انجام بده .همانطور که شهردار کرمان دنبال تصویب قانون توسط تو نبود و انجام داد.

  4. شهرام

    اینطوری جواب حمایتهامون رو می دن ، می دونین جواب اینکه چرا مصوب نمی کنن چی هست ؟ خیلی روشنه ، باعث تاسفه ، کاری نکنید که دیر بشه .

  5. س ه

    چپ و راست افسانه است! هر دو گروه از یک قانون نا نوشته طبعیت میکنن انهم قربانی کردن طبقه متوسط سابق است انقلابی و غیر انقلابی…..

  6. نوروزی

    حقوق شرکت نفتی ها باید کم شود

  7. مرتضی

    برید کتاب (چرا ملت ها شکست می‌خورند) رابخوانید متوجه ماجرا میشین، خلاصه بگم هر کس که عضو جامعه فرادستان میشه در ابتدا میخواد درست کنه اما بعد از یه مدت میفهمه اگه درست کنه قدرت خودش کم میشه، بنابراین به دنبال شخصی سازی میره ومیخواد هر چیزی وهرکسی از قدرتش کم میکنه را یا حذف ویا محدود کنه،

  8. محمد

    میترسن اگه شفافیتی صورت بگیره همشون رسوا میشن هرچند مردم میدونن چه بلا های دارین سرشون میارین جواب این همه شهید رو هم تو این دنیا هم اون دنیا میدین انشاالله

  9. سلطانی

    والله هرکسی که در این بازیهای سیاسی وارد میشه اول به فکر رانت و اختلاس و سوءاستفاده از موقعیت و مقام و منصب هست ولاغیر که اگر غیر از این بود اینهمه گرفتاری در 43 سال گذشته برای مردم ایران بوجود نمی آمد و ایرانیان روی خوش زندگی را هم می دیدند!!! در نتیجه مشخصه که اینهمه لشگر اصولگرا و اصلاح طلب و موتلفه و ملی گرا و هر اسم دیگه ای که تشکیل شد همه بخاطر منافع شخصی بوده و خدا به داد مردم نگون بخت ایران برسه با این نحوه حکمرانی !!!

  10. نعمت

    مسولان راست وچپ فراماسونری ایران که سرمایه ما ملت فقیر را در بورس دوزدیدند وکمبود بودجه را پر کردند،مسولان راست وچپ که با سهمیه مدرک گرفته اند وبدون آزمون رفتند سر کار وپست گرفته اند،رکوردار اختلاص وبیسوادی وفقر وبیکاری ومجردی وافسردگی جوانان وعتیاد ورانت وتحریم واختلاص مسولان وفرار مغزها وطلاق وتبعیض وسهمیه بندی علمی در جهان ایران است

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.