فالوورهای رونالدو و مسی هم فیک از آب درآمدند! +عکس

گزارشی نشان می‌دهد که حتی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم در اینستاگرام دنبال‌کننده‌های غیرواقعی دارند و با این دنبال‌کننده‌های درآمدهای هنگفتی هم به جیب می‌زنند.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، طبق برآوردها گفته می‌شود کریستیانو رونالدو به ازای هر پست اینستاگرامی حمایت‌شده توسط دنبال‌کننده‌های فیک ۳۸۸٫۰۰۰ پوند درآمد دارد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

ویدئو| گل‌های دیدنی الکساندر گدس مهاجم مدنظر پرسپولیس؛ دو پا، سرزن و تکنیکی

استقلال پیگیر ماجرای سربازی خرید جدید پرسپولیس

۹۲ میلیون فیک!
باور بر این است که این فوق ستاره پرتغالی بدون اینکه خودش مقصر باشد در حدود ۹۲ میلیون حساب فیک بین رکورد ۴۰۰ میلیونی اینستاگرام خود دارد. این موضوع به دلیل افزایش تعداد ربات‌ها در رسانه‌های اجتماعی است. اطلاعات مشاهده شده توسط وبسایت livefootballtickets.com نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو که محبوب‌ترین فرد در برنامه اشتراک‌گذاری عکس است، برای هر پستی که اسپانسر دارد و در اینستاگرامش پست میکند ۱٫۶۹ میلیون پوند درآمد دارد. اما اگر ۹۲ میلیون از هوادارانش فیک باشند پس ۳۸۸٫۰۰۰ پوند را به ازای هر پست از هواداران جعلی‌اش درمی‌آورد.

رونالدوی ۳۷ ساله یکی از پرفروش‌ترین ورزشکاران جهان است و مطالب زیادی هم در حساب‌های مجازی‌اش منتشر می‌کند. او این هفته پست‌های پولی از «نایکی» و برند لباس‌زیر «CR7» برند متعلق به خودش منتشر کرد. این ستاره همچنین در مورد کلینیک کاشت موی «اینسپاریا» هم پست گذاشت.

مسی و دیگران
کریستیانو رونالدو تنها ورزشکاری نیست که از طریق حساب‌های فیک و مربوط به ربات‌ها پول زیادی به‌دست آورده. تصور می‌شود لیونل مسی در حدود ۷۰ میلیون هوادار فیک در اینستاگرامش دارد و بابت هر پست ۲۸۷ هزار پوند به‌دست می‌آورد. این ستاره آرژانتینی این هفته پست‌های پولی در مورد چیپس «لِیز» و «The Messi Store» که برند لباس خودش است، گذاشت.

نیمار نفر بعدی است و برآورد شده که حدود ۳۴ میلیون هوادار فیک دارد و ۱۴۰ هزار پوند بابت هر پستش از این هوادارای فیک درمی‌آورد. کیلیان امباپه و سرخیو راموس هم به ترتیب ۵۲ هزار و ۴۷ هزار پوند بابت هر پست از طریق ربات‌های فیک به‌دست می‌آورند. گرت بیل، زلاتان ایبراهیموویچ و کریم بنزما هرکدام در حدود ۴۵ هزار پوند از هر پست درآمد دارند و ستاره لیورپول محمد صلاح هم ۴۱ هزار پوند از فالوئرهای فیک اینستاگرامی‌اش به ازای هر پست می‌گیرد. لوئیس سوارس هم با برآورد حدود ۳۹ هزار پوند از طریق فالوئرهای فیکش نفر دهم این لیست است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.