قاتل را بخشیدند، از خوشحالی سکته کرد و مُرد!

مردی که به اتهام قتل ۱۸ سال منتظر چوبه دار بود، با شنیدن خبر اعلام رضایت خانواده مقتول جان باخت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از آخرین خبر، مردی ۵۵ ساله به نام اکبر، اواخر سال۸۲ به اتهام قتل عمدی در بندرعباس دستگیر شد.

او و ۳نفر دیگر متهم بودند مردی را به قتل رسانده‌اند. پس از محاکمه این ۴متهم، اکبر و یکی دیگر از همدستانش به نام داوود به قصاص و ۲متهم دیگر نیز به تحمل حبس محکوم شدند. چندی قبل داوود قصاص شد.

اکبر که در ۳۷سالگی مرتکب قتل شده بود حالا مردی شکسته و ۵۵ساله بود.

مسئولان زندان حتم داشتند اگر اولیای دم از شرایطی که او دارد باخبر شوند او را خواهند بخشید. اولیای دم ساکن اصفهان بودند. گروهی از مسئولان شورای حل اختلاف زندان با امید اینکه شاید آن‌ها در ملاقات حضوری قاتل را ببخشند راهی اصفهان شدند.

یکی از اعضای شورای حل اختلاف زندان تلاش کرد با گفت‌وگو اولیای دم را دعوت به بخشش کند و در نهایت آن‌ها برگه رضایتنامه را امضا کردند.

دقایقی بعد یکی از مسئولان زندان سراغ اکبر رفت و گفت او به‌زودی آزاد می‌شود. اکبر باورش نمی‌شد خبری که می‌شنود واقعیت دارد. او که در این مدت دچار بیماری قلبی شده بود ناگهان حالش بد شد.

اکبر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد تا درحالی‌که اولیای دم مقتول او را بخشیده بودند پرونده زندگی‌اش برای همیشه بسته شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.