دستگیری مال‌خر حرفه‌ای شرق تهران با ۱٫۲ میلیارد تومان اموال سرقتی!

متهمی که در شرق تهران قطعات سرقتی خودرو، تلفن همراه و لوازم بهداشتی خرید و فروش می‌‌‌‌کرد با کشف بیش از یک میلیارد تومان اموال مسروقه از خانه‌اش دستگیر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، در پی خبر‌های دریافتی مبنی بر این‌که فردی لوازم و قطعات سرقتی خودرو خریدوفروش می‌‌‌‌کند، مأموران کلانتری سلیمانیه شناسایی متهم را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند وی را شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی او و همدستش را دستگیر کنند.

به نقل از ایران، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این‌باره گفت: در بررسی‌های بیشتر از محل زندگی متهم بیش از ۳۰۰ قلم لوازم خودرو به همراه ۳ دستگاه خودرو وانت، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۲۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی، ۵۰ قلم انواع لوازم بهداشتی سرقتی و ۲۴۵ دستگاه کامپیوتر، خودرو و ابزار و آلات سرقتی که خرد شده بود، کشف شد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به این‌که متهمان دارای چندین فقره سابقه و تحمل حبس در زندان بودند گفت: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

گفتنی است متهمان در تحقیقات اولیه به خرید و فروش لوازم سرقتی از سارقان اعتراف کرده و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند که کارشناسان ارزش اموال کشف شده را یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان برآورد کردند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.