۱۸۰۰ دلار پاداش نداشتن اکانت در فضای مجازی +تصاویر

یک مادر آمریکایی که برای دور نگه داشتن پسرش از شبکه های اجتماعی، راهکاری متفاوت را در پیش گرفت به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش تازه‌نیوز، این روز‌ها دور نگه داشتن نوجوانان از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی سخت است، اما یک مادر آمریکایی راه حلی را یافت تا پسرش را تا قبل از رسیدن به سن ۱۸ سالگی از شبکه‌های اجتماعی دور نگه دارد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

۶ سال پیش «لورنا گولداسترند کِلِفساس»، اهل ایالت مینه سوتا آمریکا با به چالش کشیدن پسرش «سیوِرت»، در عدم استفاده از شبکه‌های اجتماعی به وی وعده پرداخت پول داده بود. سیورت به وعده خود عمل کرد و ۱۸۰۰ دلار دریافت کرد.

۱۸هزار دلار پاداش نداشتن فضای مجازی

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، سیورت در روز یکشنبه ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ به سن ۱۸ سالگی رسید و مادرش با پرداخت این مبلغ به وی اجازه داد تا اولین اکانت خود در شبکه‌های اجتماعی را ایجاد کند. خانم کلفساس با انتشار یک پست در فیسبوک خود نوشت: “اگرچه ۱۸۰۰ دلار برای یک نوجوان ۱۲ ساله بسیار بیشتر از یک نوجوان ۱۸ ساله است، اما او به قرارداد ما پایبند بوده است.”

۱۸هزار دلار پاداش نداشتن فضای مجازی

او همچنین عکس پسرش را با یک موبایل جدید و یک چک ۱۸۰۰ دلاری به اشتراک گذاشت. کلفساس همچنین در مورد این چالش گفت که او این چالش را از چالشی که از رادیو شنیده بود، الهام گرفت. جایی که یک مادر به دخترش ۱۶۰۰ دلار می‌داد در صورتی که دخترش ۱۶ ساله می‌شد و این چالش را می‌پذیرفت. در آن برنامه رادیویی این زن گفته بود که دو سال دیگر ۲۰۰ دلار بیشتر به این معامله اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.