دردسر طرح جدید ایران‌خودرو برای مادران؛ شاهکار کردین!

نارضایتی مادران از طرح جدید ایران خودرو به دلیل عدم شرکت در طرح ثبت نام خودرو ویژه مادران.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از تحریریه، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۹بود که در بخشنامه ای که ایران خودرو منتشر و اعلام کرد که در طرح جدید ثبت نام خودرو در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ از سوی مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده بود، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است.

اما موضوعی که در این زمینه مغفول ماند و باعث نارضایتی بسیاری از هموطنان شد این بود که چرا این طرح شامل افرادی شد که از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ دارای فرزند دوم و سوم شدند.

اگر قرار به اجرای همچین طرح هایی است باید مادران جوانی را هم که قبل از اینگونه طرح ها دارای فرزند شده هم در نظر گرفت.

امیدوار است که تصمیم گیران به تمام جهات تصمیماتی که می گیرند واقف باشند و باعث نشوند که عده ای دلسرد شوند، و فقط تصمیمی الکی برای اینکه فقط کاری کرده باشند نگیرند

در ادامه نظرات تعدادی از مادرانی که دارای فرزند دوم و سوم قبل از این طرح شده اند آمده است.

این چه قانونیه؟ من سی و یک سالمه و سه بچه دارم اما تاریخ تولدشون به این تاریخ که اینا اعلام کردن نمیخوره. یعنی حق من که سه بچه دارم نیست اما حق کسیه که دو بچه داره فقط واسه اینکه بچه ش بعد این تاریخ به دنیا اومده؟

شاهکار کردین، پس ما که چهار تا بچه قبل از قانون فوق آوردیم چی؟

شرایط را بزارید هرکه دو فرزند به بالا دارد چرا خودتان شرایط را سخت می کنید یا اینکه افراد را داخل اداره ثبت احوال آوردید می دانید زیاد نیستند شرایط را سخت کردید.

سلام چرا باید به بقیه مادرای دیگه ای که دارای دو فرزند به بالا هستن ماشین ندن من از ابتدای فروش ثبت نام کردم به اسمم درنیومده ماشین هم ندارم سه تا فرزندهم دارم این آخه منصفانه ست?

سلام فقط تاریخ تولد آبان ماه باشه خوب بگین هرکی دوتا فرزند به بالا داره واقعا که همه به پای هم میسوزن.

باز هم بی عدالتی. من مادر ۳ فرزند هستم و مدتهاست که در قرعه کشی شرکت میکنم ولی برنده نمیشم و نیمی از عمرم گذشت. و به من و امثال من که از مدتها قبل فرزند آوری داشته ایم اهمیتی نمیدهند و گویا فقط مادرانی که از ۴۰۰.۸.۹ به اینور مادر شوند مادران این مرز و بومند و کسی به ما اهمیتی نمیدهد چون بدون التماس دولت فرزندآوری کرده ایم.

۱ نظر
  1. من

    بابا هدف ماشین دار کردن مادران نیست تطمیع بچه دار شدن به هوای ماشینه ما هم یه بار احمدی نژاد گولمون زد و پولی نداد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.