پیدا شدن اتاق مخفی در یک خانه؛ این اتاق یک سیاه چاله برای شکنجه است! +تصاویر

صاحبخانه پس از خرید خانه جدید یک درب مخفی که در پشت قفسه کتاب پنهان بود را پیدا کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، زوج اهل یوتا آمریکا پس از پیداکردن یک اتاق مخفی در ملک خود واقع در کش کانتی شوکه شدند. بنا به گزارش نیویورک پست این زوج قصد جابجایی یک قفسه کتاب در سالن را داشتند که با این درب مخفی مواجه شدند. این زوج متوجه شدند که این قفسه کتاب روی دیوار محکم شده و دری مخفی در پشت آن تعبیه شده بود.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، عکس‌هایی که با کمک دوربین در شب تهیه شده این اتاق تاریک در حالی که یک صندلی در وسط آن قرار داده شده نشان می‌دهد. یکی از صاحبان این خانه با انتشار تصاویری در ردیت مدعی شد که این اتاق در فهرست خانه ساخته شده در سال ۱۹۷۸ گنجانده نشده بود. انتشار این تصاویر در ردیت با گمانه زنی‌های عجیب برخی کاربران در این شبکه اجتماعی همراه بود.

اتاق مخفی

برخی از کاربران بر این باور بودند که این اتاق بیشتر به یک سیاه چاله شکنجه است و به صاحب آن توصیه کردند که کف اتاق را با لومینول_ یک ترکیب شیمیایی که توسط دانشمندان پزشکی قانونی در صحنه‌های جنایت برای تشخیص لکه‌های خونی نامرئی مورد استفاده قرار می‌گیرد خیس کنند.

اتاق مخفی

یکی دیگر از کاربران ردیت مدعی شد این اتاق یک اتاق وحشت است که در دهه گذشته ساخته شده است. کاربر دیگر نوشت: «من آن خانه را می‌شناسم. این خانه پدربزرگ و مادربزرگ همسرم است. درست در جنوب لوگان در یوتا. آن اتاق وحشت واقعا اخیرا ساخته شده است، حدود ۸ سال پیش. قبلا یک پروژه حیوان خانگی پدربزگ همسرم در اینجا انجام می‌شد.»

گفتنی است؛ صاحبخانه قصد دارد این اتاق را به دلیل داشتن دمای پایین به یک سالن ورزشی در خانه خود تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.