کلاهبرداری پیج لوازم خانگی از ۳۰ نفر

اعضای باندی که با راه‌اندازی صفحه فروش ارزان‌قیمت کالاهای خانگی از افرادی در سراسر کشور کلاهبرداری کرده‌‌اند، بعد از تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، یکی از شهروندان به پلیس فتا رفت و در شکایتی توضیح داد با مراجعه به یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرامی برای خرید لوازم خانگی، مورد کلاهبرداری رایانه‌ای قرار گرفته است.

این مطالب را هم از دست ندهید:

بعد از طرح این شکایت بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد مالباخته با مراجعه به یکی از صفحات فروش لوازم خانگی، ۱۶۰ میلیون ریال برای خرید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کرده و در قبال آن محصول به وی تحویل داده نشده است و هیچ‌کسی جواب‌گوی او نیست. مأموران با اقدامات تخصصی و بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی، چهار نفر از اعضای این باند کلاهبرداری را در یکی از شهرستان‌های استان کردستان شناسایی و آنها را با هماهنگی قضائی در یک عملیات هماهنگ
دستگیر کردند.

به نقل از شرق، در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان با راه‌اندازی پیج اینستاگرامی فروش ارزان‌قیمت لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از افراد زیادی ‌کرده‌اند. این افراد در بازجویی‌ها به جرمشان اعتراف کردند و گفتند طعمه‌هایشان را با قیمت‌های پایین وسوسه می‌کردند. سرهنگ مهدی دانش‌پور، رئیس پلیس فتای استان کردستان، با تأیید این خبر گفت: با پیگیری‌های مستمر مأموران پلیس فتا تاکنون ۳۰ نفر از شاکیان در سراسر کشور شناسایی شده‌اند که درمجموع بیش از پنج میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده است. همچنین متهمان پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. avvvvab

    صفحۀ کلاهبردار اسم نداشت که نگفتی یا توهم شریکشی که لوش نمیدی؟
    و السلام

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.