آقای رسایی! از سیدالشهدا خرج نکنید/ از سرکه تا شراب راهی نیست!

مجتبی لطفی، از شاگردان و مسوولان دفتر مرحوم آیت‌الله منتظری در کانال تلگرامی خود مطلبی نوشت.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از انصاف‌نیوز، مجتبی لطفی در کانال تلگرامی‌اش در مورد حمید رسایی نوشت:

حمید رسایی، رئیس اسبق ارشاد قم، نماینده سابق مجلس و… از متصدیان سایت اصولگرای رجا نیوز گفته:

“اگر می‌خواهید بدانید خبرنگاران و هنرمندانی که در برابر جنایات عربستان در یمن ساکت بودند و الان برای اوکراین زبان باز کردند، ببینید از کجا ارتزاق می‌کنند. امام حسین روز عاشورا فرمودند شکم‌هایتان از حرام پر شده برای همین نمی‌فهمید چه می‌گویم.”

خجالت‌آور است که یک ملبس به لباس روحانیت، آنقدر دلباخته روسیه باشد که هنرمندان و روزنامه‌نگاران هموطن خود را برای انتقاد از کعبه آمال برخی دوستان و همفکرانش یعنی سزار روس، در تجاوز به اکراین، با این ادبیات سخیف توصیف به حرام‌خواری کند! داشتیم قبلا اما هموطن فروشی تا این حد نبود است!

روسها چه گلی به سرتان زدند که حتی حاضر نیستید نامشان را برده و از تهاجم آنان به یک کشور دیگر، با عنوان حمله یا تهاجم و تجاوز قلم زنید؟!

جناب رسایی! اگر گشتی در افکار عمومی بزنید درخواهید یافت که بر خلاف نظر شما و مقامات کشور، اکثر قابل توجه مردم در سیاست خارجی و منطقه‌ای نظر دیگری را اتخاذ کرده‌اند و آیا همه این هموطنان شکمشان از حرام پر شده است، نفهمند و شما فقط می‌‌فهمید؟! شما در اقلیت هستید و حق دارید با سازوکار منطقی مخالفت با جنگ و خون ریزی روسها را نقادی کنید اما نه با برچسب، دروغ و توهین!

این چه منطقی است که هر کسی مخالف ماست باید یا حرامی، یا حرام خور، یا وابسته، یا بی دین و نفهم باشد و با این ادبیات تازه شما، جزو لشگر عمر سعد و یزید و شمر باشد؟!
تو را به خدا، به همین امام حسین قسمتان می‌دهم، برای امیال سیاسی خویش، از سیدالشهدا خرج نکنید!

زبانم لال! اگر با این دست فرمان شما بخواهیم برانیم، باید بگوئیم متصدیان سایت شما که در هتک حرمت مراجع تقلید و نشر دروغ علیه آنان کم نگذاشته‌اند، بطونشان مملو از حرام است؟! و آنوقت با این منطق، سنگ روی سنگ بند می‌شود؟ شما در حوزه علمیه درس اخلاق کدام استاد رفته‌اید؟! کدام استاد، مصباح و چراغ و راهبر اندیشه اخلاقی و سیاسی شما بوده است؟!

نعوذبالله و حاشا و کلا، که شما و امثال شما، رهبر و الگوی معنوی جامعه باشند که:
از سرکه تا شراب راهی نیست!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.