احمدی‌نژاد: برجام باعث شد دست مسئولین کشور برای استیفای حقوق ملت خالی شود +ویدئو

احمدی نزاد گفت: از یک سوراخ چند بار باید گزیده شویم؟

به گزارش ازه نیوز و به نقل از اعتمادآنلاین، احمدی‌نژاد طی سخنرانی ای در فروردین ۱۴۰۰ در مورد توافق برجام در دولت رئیسی گفت: خب ما از این قراردادها داشتیم که دور از چشم ملت و از موضع ضعف با بیگانگان بستند. از یک سوراخ چند بار باید گزیده شویم؟ در مذاکرات قبلی، هسته ای را دادند رفت و برجام امضاء شد. جالب است که آن سخنگو با افتخار گزارش مستقیم می داد که همین الان بتن ها را در قلب رآکتور ریختیم! بعد آمد مصاحبه کرد و گفت پیش بینی شده بود که ما شش ماهه این کار را انجام بدهیم اما به حول و قوه الهی خیلی زودتر این کار را انجام دادیم. افتخار می کرد!

هسته ای را دادیم، رفت، برجام امضاء شد. برجام چه بود؟ یک سند کاملا یکطرفه علیه ملت ایران. این سند نه تنها مشکلات را حل نکرد، بلکه پیچیده تر هم کرد. نه تنها فشارها کمتر نشد بلکه بیشتر و عمیق تر شد. بدتر از آن، این قرارداد و تبعاتش باعث شد دست مسئولین کشور برای استیفای حقوق ملت، خالی شود. قبلا تاسیسات هسته ای بود که بُردید و دادید، بعد چی؟ هیچی! دست ها خالی است!

3 نظر
  1. حسین

    نفوذی های اسرائیل در ایران اسرائیل به انها دستور داده که برجام انقلابی را از داخل ایران خفه کنند ومی بینیم که نفوذی های اسرائیل چقدر خوب برای اسرائیل نوکری می کنند وبه هردری می زنند که برجام انقلابی را که حقوق ملت را استیفا می کند زمین بزنند.

  2. علی حیدری

    جناب دکتر لطفاً بفرمائید شما در طول مدیریت خود که برجام نبود با آقای جلیلی چگونه حق مردم رو گرفتید؟
    اگر برجام نبود ایران تبدیل به اکراین شود. مثل اینکه یادتان رفته برجام بخاطر وجود شما و فصل هفتم منشور سازمان ملل امضا شد وگرنه ایده آل نبود.
    از خودتان بپرسید دقیقاً چرا کار به جایی می بایست می رسید که برجام امضا می شد. همواره جلوی آینه این را از خود بپرسید.

  3. حسن

    هسته ای می خوای چکار کنی ؟ وقتی مردم تو نان شب موندن ؛ قلدری کردن برای رئیس اداره ظلم به خانواده خودت هست البته اگر دلت بحالشون بسوزد و فقط دنبال جاهلی نباشی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.