ننگ بر این قهرمانی؛ خیانت بزرگی به این باشگاه پرافتخار می‌کنید

محمد تقوی بازیکن پیشین استقلال واکنش تندی به برخی حملات مجازی که علیه‌اش صورت می‌گیرد نشان داد.

گزارش تازه نیوز، محمد تقوی پیشکسوت استقلال طی سال‌های اخیر و با توجه به قهرمانی‌های پی‌درپی پرسپولیس هر از گاهی از کیفیت فنی سرخ‌ها تعریف و تمجید می‌کند. او که در خارج از ایران زندگی می‌کند بعضاً به خاطر این اظهار نظرها مورد انتقادات شدید هواداران استقلال قرار گرفته است. ماجرایی که باعث شده تا تقوی در برخی مواقع کنایه‌هایی به سبک مربیگری فرهاد مجیدی بزند و بعضاً مدل رفتاری او را زیر سؤال ببرد.

گویا بعد از آخرین اظهار نظر‌های تقوی هواداران استقلال حسابی از خجالت بازیکن سابق تیم‌شان درآمده‌اند تا او این بار واکنش تندتری نسبت به این ماجرا داشته باشد. مدافع سابق استقلال در استوری‌ای که منتشر کرده قهرمانی احتمالی استقلال را زیر سؤال برده و آن را خیانت به تاریخ این باشگاه دانسته است.
تقوی در این چند خط نوشت: «ارتش فحاش هوادارنماهای استقلالی نه تنها به این تیم خیانت می‌کنند بلکه خیانت آنان به فرهنگ، تاریخ و فلسفه تاج و استقلال غیر قابل بخشش است. شرم بر آدم‌هایی که این تیم بازیچه دست و منبع درآمدشان شده و افراد مسئول این تیم با اعمال کودکانه خود نمی‌دانند چه خیانتی به این باشگاه می‌کنند. قهرمانی اگر اینچنین باشد ننگ آن از افتخارش پررنگ‌تر است».

۱ نظر
  1. سیدضیاء

    باسلام .
    وقتی عزیزبرادر ، درکناروهمکارمجری محترم پرسپولیسی (اقای مزدک میرزایی ) اقدام به تفسیر مسابقات وفقط دریک جهت وتعریف از تیم محترم پرسپولیس میکنید!!! مسلم بدانیدکه احساسات بعضی از طرفداران وجوانان ونوجوانان عزیزطرفدار استقلال وتیمهای قابل احترام درلیگ برتررا تحریک میکنید.
    مابایددرتفاسیر خود ،درمورد مسابقات وتیم مقابل وکادرفنی وبازیکنان کاملا” بحث کارشناسی وتحلیلهای فنی وبیطرفانه را بدهیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.