گریه تلخ ستاره سابق استقلال و پرسپولیس +عکس

محمدرضا مهدوی، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس امروز از مردم درخواست کرد برای همسرش که درگیر سرطان است دعا کنند.

به گزارش تازه نیوز به نقل از ورزش سه، فروردین ماه امسال محمدرضا مهدوی وقتی در برنامه فوتبال برتر به عنوان کارشناس حاضر شده بود جمله‌ای به زبان آورد که در تمام فضای مجازی وایرال شد. او گفته بود می‌خواهم خبر خوش تولد همسرم را بدهم و در برنامه زنده و بین صحبت‌های فوتبالی‌اش این تبریک را به زبان آورد.

این ماجرا باعث خنده و ساختن طنزهای زیادی در فضای مجازی شد و تبریک مهدوی با واکنش‌های زیادی همراه بود. حالا امروز مشخص شد که این تبریک بی دلیل نبوده است و پشت طنزهای ساخته شده برای خود این پیشکسوت روزهای بسیار سختی بوده است.

پیشکسوتان فوتبال ایران امروز با حضور در مرکز نگهداری معلولان در تهران در آستانه‌ی سال نو، در مراسم ویژه عید نوروز شرکت کردند. محمدرضا مهدوی هم یکی از چهره‌های حاضر در این مراسم بود که نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و برای شفای بیماری همسرش که درگیر سرطان است طلب دعا کرد.

وقتی از او در خصوص این ماجرا پرسیدیم بازهم بغض سراغ او آمد و با صدایی غمگین چند جمله به زبان آورد: من با مردم زندگی کردم و بزرگ شدم و این ملت شریف همیشه کمک حال ما بودند. سال گذشته تولد همسرم را تبریک گفتم و خوشحالی را در خانواده‌ام چند برابر کردم؛ خانواده من ایران عزیز است. از مردم خوب و مهربان درخواست دارم نه تنها برای همسر من بلکه برای تمام مریضان دعا کنند. فکر می‌کنم خدا ما را خیلی دوست دارد و امتحان‌مان می‌کند و امیدوارم از این امتحان سربلند خارج شویم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.