چند ابهام در ترکیب استقلال برای دربی

ترکیب استقلال برای دربی چند ابهام دارد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از فرارو، مهم‌ترین ابهام ترکیب استقلال، به مدافعان این تیم برمی‌گردد. هنوز معلوم نیست مجیدی تیمش را با سیستم مورد علاقه‌اش یعنی استفاده از سه دفاع به مصاف پرسپولیس خواهد فرستاد یا اینکه تصمیم می‌گیرد با ۴ دفاع در دربی بازی کند. هر کدام از این دو آرایش دفاعی که باشد، معلوم نیست رافائل سیوا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت یا روزبه چشمی.

اگر محمد دانشگر شرایط بازی در دربی را داشته باشد – که احتمالش خیلی زیاد است – این احتمال وجود دارد که او در کنار سیلوا و عارف غلامی سه مدافع مرکزی استقلال برای این بازی باشند. البته ممکن است مجیدی به خاطر حساسیت دربی، از روزبه چشمی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

غفوری یا حردانی؟ از وقتی که حردانی به استقلال پیوسته او گزینه اصلی مجیدی برای بازی به عنوان مدافع هافبک راست بوده و وریا غفوری به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده و البته که با ورودش به میدان، بازیکن تاثیرگذاری نشان داده است. تجربه غفوری به مراتب بیشتر از صالح حردانی جوان است و سابقه گلزنی او در دربی و انگیزه بالای این بازیکن برای بازی با پرسپولیس می‌تواند او را به ترکیب اصلی تیمش برساند. اما شاید مجیدی به مواردی فکر کند که بخواهد با استناد به آن از حردانی در ترکیب اصلی استفاده کند منتهی به نظر می‌رسد شانس کاپیتان استقلال برای بازی جلوی پرسپولیس بیشتر از رقیب جوانش باشد.

عزیزبک آمانوف یا نیک‌نفس؟ آمانوف از زمانی که به استقلال پیوسته بازیکن بسیار باکیفیتی نشان داده که به خوبی می‌تواند در بخش هجومی به تیمش کمک کند منتهی او قابلیت‌های دفاعی نیک‌نفس را ندارد و باید دید مجیدی در کنار مهدی‌پور، از کدام از این دو نفر استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.